Commons / Uncommons

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Commons / Uncommons

Bericht door BanzaiCopter »

Okay......... Dit is echt niet leuk meer. Ik zal een aantal foto's voor de lol maken.

http://i225.photobucket.com/albums/dd78 ... G_0298.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd78 ... G_0299.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd78 ... G_0302.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd78 ... G_0304.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd78 ... G_0306.jpg

Ik probeer hier niet aan te geven dat ik veel kaartjes heb of iets dergelijke. Er zijn mensen met 7x meer kaarten als mij dus ja. Deze kaarten MOETEN gewoon weg.
Dit zijn dan wel (allemaal?) mijn commons en uncommons. Ik heb laatst iemand hier gehad die door mijn stapel ging kijken en hij vroeg ineens van "Hey? Is dit je
commons en uncommons stapel? Ik zie hier namelijk een Fauna Shaman, Frost Titan, Elspeth en nog een heel aantal rares tussen". Het bleek dus dat ik gewoon kaarten
inclusief rares en mythics tussen mijn commons en uncommons had zitten. Maar voor zo ver ik weet is het gefilterd.

Ik heb hier wel de Lightning Bolts uitgevist omdat iemand die nodig had en voor zo ver ik weet zullen hier geen Demonic Tutors of iets zieks tussen liggen van 20 euro.
Het betreft gewoon commons en uncommons die gewoon goed en speelbaar zijn. Wegens teveel plaats inname en aangezien ik er toch niets mee doe wil ik ze weg doen.

Ik zou zelf zeggen dat ik ze zoals Pi per 1000 of 2000 verkoop. Ik ga geen prijzen maken. Ik ga ook niemand bezuren met een rip-off. Bied maar iets en ik pak en hele stapel
shuffle alles (soms zitten er 4 dezelfde achter elkaar. Een playset die ik eerder had gebruikt) en maak een pakketje van 1000, 2000 of wat dan ook en stuur het op. Ik ga hier
ook niets zelf kijken wat goed en duur is en wat niet. Het betreft kaarten vanaf Lorwyn tot Innistrad.

Nee, hier zitten GEEN land tussen. Deze kan ik eventueel nog extra toesturen.

Verder als je rares / mythics zoekt geef dit aan. Ik heb hier klappers vol van en wil deze ook gewoon verkopen voor een redelijk prijsje. Wat zou een fair prijs voor stapels
kunnen zijn? Bied please :)
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: Commons / Uncommons

Bericht door Maccius »

Als je ongeveer een prijs zoekt, ik heb laatst mijn commons en uncommons verkocht. Ongeveer 8000 communs en 2000 uncommons. Voor 150 Euro. Denk dat ik ook niet heel veel meer had kunnen krijgen, dan weet je ongeveer waar je op moet rekenen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Commons / Uncommons

Bericht door pi »

Dat lijkt me zelfs best wel veel voor (un)commons, ik zou niet eens geintresseerd zijn als je de helft zou vragen voor een random collectie (un)commons in die verhouding.

@BanzaiCopter: Ik denk persoonlijk dat 10 euro voor 1000 kaarten aan de bovenkant zit van wat je kunt vragen voor random stapels kaarten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Commons / Uncommons

Bericht door BanzaiCopter »

Okay dus 10 euro voor 1000 kaarten. Klinkt voor mij best :) Ik hoop alleen niet dat hier nog demonic tutors tussen zitten haha. Achja, ik mis het dan toch niet :)
Gebruikersavatar
Druid of the Axe
Advanced
Berichten: 32
Lid geworden op: di jan 10, 2012 9:13 pm

Re: Commons / Uncommons

Bericht door Druid of the Axe »

Ehm. Nee, maar af en toe zijn commons ook haast nog onvindbaar. Nou ja, goed, de beste komen ook wel weer bovendrijven dan, I suppose.
Mithos
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: zo dec 18, 2011 6:36 pm

Re: Commons / Uncommons

Bericht door Mithos »

Hey,

Ik ben en beginnende speler en heb wel interesse in een bulk kaarten om mee te beginnen. Ik vind 10 euro voor 1000 kaarten een mooie prijs. Wel verwacht ik dan dat er niet meer dan 4 keer dezelfde kaart tussen zit. Een aantal landjes vind ik niet erg, maar laten we zeggen niet meer dan 50 per kleur. Eigenlijk heb ik zelfs ook wel interesse in 2000 kaarten voor 20 euro, indien er dan nog steeds niet meer dan 4 van dezelfde tussen zitten.

Ik zie dat de post alweer bijna een maand oud is, maar hopelijk verkoop je ze nog. Ik hoor het wel!
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Commons / Uncommons

Bericht door BanzaiCopter »

Mithos schreef:Hey,

Ik ben en beginnende speler en heb wel interesse in een bulk kaarten om mee te beginnen. Ik vind 10 euro voor 1000 kaarten een mooie prijs. Wel verwacht ik dan dat er niet meer dan 4 keer dezelfde kaart tussen zit. Een aantal landjes vind ik niet erg, maar laten we zeggen niet meer dan 50 per kleur. Eigenlijk heb ik zelfs ook wel interesse in 2000 kaarten voor 20 euro, indien er dan nog steeds niet meer dan 4 van dezelfde tussen zitten.

Ik zie dat de post alweer bijna een maand oud is, maar hopelijk verkoop je ze nog. Ik hoor het wel!
Ik heb je een pm gestuurd :)
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Commons / Uncommons

Bericht door BanzaiCopter »

Mithos heb je al een kans gehad om te kijken door de kaarten? Was de trade worthy of niet? :p
Mithos
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: zo dec 18, 2011 6:36 pm

Re: Commons / Uncommons

Bericht door Mithos »

Ja, ik ben er gisteren en vandaag al behoorlijk mee bezig geweest. Heb alle kaarten die er meer dan 4 keer in voor kwamen er inmiddels uitgefilterd (zie de link hieronder voor mijn methode haha). Het was echt een goede deal en ik ben er erg blij mee. De kaarten waren allemaal in prima staat en ik kan als beginner hier zeker al wel leuke decks mee bouwen.

http://i39.tinypic.com/v7whaq.jpg
Plaats reactie