Portal three kingdoms

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Portal three kingdoms

Bericht door johanvl »

Hoi,
ik bied hierbij een volledigeg engelse MINT set Portal Three kingdoms aan.
deze kaarten komen rechtstreeks uit booster en zijn nooit mee gespeeld.
Graag €'s bieden.

tnx
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Portal three kingdoms

Bericht door pi »

Hey,

op Nedermagic geef je aan eventueel te willen ruilen. Graag zou ik dat proberen, eventueel met gedeeltelijk geld bij leggen, maar mijn budget laat me niet gek veel ruimte toe daarvoor. Mijn haves kun je hier vinden, zie je mogelijkheden?

Is dit een collectie die ook aan mtgcards_be is aangeboden?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Re: Portal three kingdoms

Bericht door johanvl »

jep, heb ik ook aan sven aangeboden. ik kijk even naar je haves
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Re: Portal three kingdoms

Bericht door johanvl »

hoi,
heb even snel gekeken en volgende wekt al mijn interesse:
3x FOW
4x Wasteland (english)
1x badlands
1x Gaea's cradle
1x maze of ith
1x savannah
3x volraths stronghold
1x blood moon
3x sneak attack
2x mana drain

gewoon nog een vraag: heb je nog andere duallands die nog niet tussen uw haves staan? kzoek ook nog natural orders, en andere legacy staples.
grtz
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Re: Portal three kingdoms

Bericht door johanvl »

ook nog gezien:
Engineered explosives
Sensei divining top
stifle
city of traitors
enlightened tutor
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Re: Portal three kingdoms

Bericht door johanvl »

Ook nog:
4x crucibles
8x dark confidant
3x grove of the burnwillows
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Re: Portal three kingdoms

Bericht door johanvl »

2x sylvan library
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Portal three kingdoms

Bericht door pi »

Hey,

een aantal kaarten zijn al weg, maar staan ook niet tussen de haves :S.

Van de genoemde kaarten zijn al weg:

1 Blood Moon
4 Crucibles
2 Dark Confidant (heb er nog 6)
1 Grove of the Burnwillows (heb er nog 2)
2 Sylvan library

Verder is lang niet alles NM wat hier bij zit. De Blood Moon is overigens de enige die incorrect in de lijst stond. Ik vermoed dat je ook in latere posts gekeken hebt? Het overzicht van kaarten voor de verkoop waar je de anderen uit hebt gehaald is niet up-to-date.

Ik heb geen ruilbare Duals die niet tussen mijn haves staan. Misschien heb je interesse in The Abyss? Daarvan heb ik er ook 1 over en een 2e zou binnenkort beschikbaar moeten komen. Verder heb ik een behoorlijke voorraad fetches van Zendikar en een Flooded Strand die niet in mijn lijst staan.

Grof geschat zijn de door jou genoemde kaarten die ik nog steeds voor je heb rond de 1000 waard (rekening houdend met de mindere staat van sommige), een P3K set is recent op ebay weg gegaan voor 2250 en dat lijkt me geen onredelijke schatting van de waarde. Dat verschil is ver boven wat ik met geld bij zou kunnen leggen, zelfs als je daar nog wat onder zou willen gaan. Zou je eventueel kunnen overwegen de set in delen weg te doen? Als we een aantal kaarten waar ik toch al playsets van heb er uit kunnen laten dan zit het waarschijnlijk een heel stuk dichter bij elkaar of in ieder geval binnen een range waar ik het verschil met geld bij zou kunnen leggen. (Het gaat dan om populaire kaarten als Capture, Xiahou Dun, Diaochan, Zodiac Dragon, eventueel de Seal en een paar goedkopere kaarten).

Als dat een optie is wil ik ook nog gaan graven voor Legacy staples die niet in mijn lijst staan die wel weg mogen, maar als het om de volledige set moet gaan dan denk ik niet dat ik genoeg in de buurt kom.

Mtgcards_be had me al eerder op de verzameling gewezen. Toen was niet bekend dat je eventueel zou willen ruilen. Misschien dat we hem bij het overleg kunnen betrekken voor het overnemen van kaarten waar ik minder interesse in heb?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Re: Portal three kingdoms

Bericht door johanvl »

hoi,
the abyss mag er zeker bij, fetches mogen er ook bij van zendikar, (zeker 2x marsh flats en 2x verdant catacombs) eigenlijk alle fetches van onslaught ook, duals revised,...
heb ook eens op MCM gekeken en daar staat full set voor average 2915,33 €.
natuurlijk is dat te veel, dus wil er wel wat van af doen. Voor mij is het ook in orde als je eventueel met mtg_cards wil samenleggen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Portal three kingdoms

Bericht door pi »

Zoals ik al aangaf heb ik zeker geen andere duals, ik heb ook geen andere Onslaught fetches. Ik heb in ieder geval 2x Flats en 2x Catacombs (en wel meer).

Ik denk dat de MCM prijs wel echt te hoog zit, je ziet ook niet of ze daadwerkelijk verkocht worden voor die prijzen of zo hoog staan in de hoop dat iemand zo gek is. Van deze ebay veiling die vorige maand eindigde kunnen we zien waarvoor die weg ging:
http://www.ebay.com/itm/Portal-Three-Ki ... 7675.l2557 ($2900, dus zo'n €2250 en dan zitten er nog ebay fees en verzendkosten in voor de verkoper, dus eigenlijk gaat hij nog lager)

Als we overeenstemming kunnen bereiken over wat een redelijke prijs zou zijn dan kunnen we denk ik verder onderhandelen. E-mail of PM zou daarvoor verder mijn voorkeur hebben.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie