Beta landjes gezocht

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
blackerlotus
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo nov 18, 2012 3:53 pm

Beta landjes gezocht

Bericht door blackerlotus »

Hallo, ik ben op zoek naar beta landjes: forest, plains of swamps. In ruil voor andere rares of uncommons van rond een eurootje of 2. Dus laat maar horen, welke heb je en wat zou je er voor terug willen?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Beta landjes gezocht

Bericht door pi »

Waar vind je die voor een eurotje of 2? Ik zie ze meer voor rond 3 gaan, dus het kan lastig zijn om ze te vinden voor de prijs die je zoekt tenzij veel beschadigingen geen punt is. Het kan ook handig zijn om je haves lijst te plaatsen zodat mensen die eventueel geintresseerd zouden kunnen zijn meteen kunnen zien of reageren de moeite waard is. (Zie dit als tips voor het plaatsen van een topic als deze).

Ik zou bijvoorbeeld best afstand kunnen doen van een paar beta basics als de deal goed genoeg is, maar dat moet dan wel tegen een redelijke prijs en kaarten die net zo stabiel in waarde zijn. Momenteel lijkt je prijs aan de lage kant en weet ik niks van je haves, niet echt aanmoedigend voor mij om te proberen of we tot een deal kunnen komen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie