Complete Verzameling te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Bouke
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr dec 28, 2012 11:26 am

Complete Verzameling te koop

Bericht door Bouke »

Hoi allen,

Ik ben een jaar of 8 geleden gestopt met het spelen van Magic en nu kwam ik mijn oude verzameling bij het opruimen weer tegen. Nu hoop ik dat ik iemand anders hiermee blij kan maken.

De verzameling bestaat onder andere uit de volgende 2 decks: (edit: inclusief doosjes en hoesjes met zo'n gekleurde achterkant)
http://www.nedermagic.nl/deck_item.asp?deckid=34040
http://www.nedermagic.nl/deck_item.asp?deckid=33169

En verder nog een willekeurige verzameling rares, uncommens en heel veel commens uit 5th edition en de series rond die tijd.

Ik heb het verder niet uitgezocht maar als je nog vragen hebt dan kan ik er wel eens induiken, ik wil ook niet te moeilijk doen over de prijs. Ik wil de gehele set in zijn geheel graag weg doen. Af te halen in Wierden.

Als je interesse hebt doe me een bod en/of stuur me een bericht!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door The Quizmaster »

Doe je eventueel ook aan verzenden? Ik hem wel interesse nl, maar Wierden is een beetje te ver fietsen voor mij ;)

En waar zat je zelf aan te denken, qua richtprijs?
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Bouke
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr dec 28, 2012 11:26 am

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door Bouke »

Het zijn 2 van die wijn-doosjes waar 3 flessen in kunnen vol, een map en schoenendoos met 3 decks. Dat wordt denk ik vrij kostbaar om te verzenden. En de richtprijs, tsjah, ik zit er echt niet meer in dus ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik hiervoor kan vragen.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door The Quizmaster »

Verzendkosten neem ik dan graag voor lief. Het is goedkoper dan een hele dag kwijt zijn aan op-en-neer reizen ;)

Qua bod, om echt een goede inschatting te kunnen doen, zou ik eigenlijk scans/foto's moeten hebben van de interessante kaarten; de waarde hangt nogal af van de conditie ervan.
Op basis van de info die ik nu heb, zeg ik €300,-
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Bouke
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr dec 28, 2012 11:26 am

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door Bouke »

Hierbij wat foto's van de meest waardevolle kaarten. Ik denk dat het totaal wel wat meer waard is dan €300,-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door pi »

Zou je ook de achterkant van de waardevolle kaarten op de foto kunnen zetten? Zeker bij white-bordered kaarten kan de voorkant heel mooi lijken en de achterkant toch heel lelijk zijn.

Ik zou je denk ik wel 325 kunnen bieden, maar moet dan eerst de achterkanten zien. Ook voor mij zou het verzonden moeten worden.

Heb je referenties, e-bay, MOTL, Nedermagic?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door The Quizmaster »

Bouke schreef:Hierbij wat foto's van de meest waardevolle kaarten. Ik denk dat het totaal wel wat meer waard is dan €300,-
Het 'probleem' met Magic is eigenlijk, dat vanaf een bepaald punt de kaarten een waarde krijgen van 'wat de gek ervoor geeft'. Hierbij moet je sowieso nooit verwachten dat je winkelprijzen gaat krijgen voor je kaarten, om de simpele reden dat de prijzen bij winkels een stuk hoger liggen omdat zij er allerlei andere kosten van moeten betalen. Om dus een reële straatprijs te kunnen krijgen, kan je de waarde van de kaarten bijna door de helft doen om een goede indicatie te krijgen (voor sommige kaarten zal dat alsnog te veel zijn en voor sommigen te weinig, over het algemeen compenseert dat redelijk).

Met een snelle berekening, kwam ik voor de waardevolle kaarten uit jouw verzameling, op een 600 uit qua winkelwaarde; vandaar mijn bod van 300. Al de rest is eigenlijk bulk en bij het verkopen heeft dat weinig tot geen waarde.

Om je wat tegemoet te komen, wil ik mijn bod wel verhogen naar 350.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Bouke
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr dec 28, 2012 11:26 am

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door Bouke »

pi schreef:Zou je ook de achterkant van de waardevolle kaarten op de foto kunnen zetten? Zeker bij white-bordered kaarten kan de voorkant heel mooi lijken en de achterkant toch heel lelijk zijn.

Ik zou je denk ik wel 325 kunnen bieden, maar moet dan eerst de achterkanten zien. Ook voor mij zou het verzonden moeten worden.

Heb je referenties, e-bay, MOTL, Nedermagic?
Ik zal proberen morgen of anders wordt het na O&N wat foto's van de achterkanten van de Bayou's e.d. te maken en te plaatsen.

Ik heb verder geen referenties, ik heb weinig ervaring met Ebay of Marktplaats en Nedermagic in de tijd alleen gebruikt om kaarten te kopen. Vandaar ook dat ik het verzenden van het geheel niet zo'n prettig idee vind. Daarnaast als je de kaarten komt ophalen heb je de kans om de kwaliteit te beoordelen en dat voorkomt weer ontevredenheid achteraf.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Complete Verzameling te koop

Bericht door The Quizmaster »

Heb je deze verzameling nog altijd te koop staan?
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Plaats reactie