Verkoop (kleine) verzameling

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Flareman
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 27, 2013 3:49 pm

Verkoop (kleine) verzameling

Bericht door Flareman »

Graag bied ik hier mijn collectie MTG kaarten aan, deze heb ik onlangs uit de kelder gevist en ik heb een inventarisatie gemaakt van de kaarten. Het gaat om 295 speelkaarten (en nog stuk of 100 land). De kaarten komen voornamelijk uit de series Portal en 5E.

Conditie van de kaarten is goed tot zeer goed. Er is altijd mee gespeeld in beschermhoesjes.

Het gaat in totaal om 15 rare, 56 uncommon en de rest common kaarten. Zie voor een compleet overzicht:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DEEJLPXD6BAV.xls

Rare kaarten zijn de volgende:

Cruel Tutor (Portal)
Karplusan Forest (5E)
Dwarven hold (5E)
Colossus of Sardia (5E)
Jandor's Saddlebags (5E)
Akron Legionnaire (5E)
Crusade (5E)
Stern marshal (Portal)
Crimson manticore (5E)
Devastation (Portal)
Fire tempest (Portal) (2x)
Magical hack (5E)
Duplicity (Tempest) (enige kaart in minder goede conditie)
Cloud dragon (Portal)

Zie voor foto's van rares:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SPCSBNHSCJ8V.jpg
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4DHMTAPA6YNG.jpg

Daarnaast zitten er nog 100+ merendeels transparant beschermhoesjes bij.

Iemand hier interesse om dit in zijn geheel van me over te nemen? Ik heb niet zo'n goed idee van de waarde van een dergelijke verzameling, als je daar ideeen over hebt hoor ik ook graag,
Gr. Flareman
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verkoop (kleine) verzameling

Bericht door pi »

Min of meer heb je een Cruel Tutor en een Devastation, de rest heeft niet echt een heel relevante waarde.

Ik zou je 20 euro voor het geheel kunnen bieden (inclusief verzendkosten).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Flareman
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 27, 2013 3:49 pm

Re: Verkoop (kleine) verzameling

Bericht door Flareman »

Bedankt voor je bod en inschatting van de waarde van de kaarten. Ik hoop er eerlijk gezegd iets meer voor te krijgen dan 20 (ong. EUR 40), wellicht dat iemand anders hier er meer voor over heeft?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verkoop (kleine) verzameling

Bericht door pi »

Het grote probleem met verzameling verkoop is dat over het algemeen je koper maar weinig van je kaarten hard genoeg zoekt om er volle prijs voor te geven (het is dat ik toevallig wel een Devastation en Cruel Tutor wil, anders zou ik niet eens bieden). Daarnaast is er een goede kans dat als je op de website van een winkel hebt zitten kijken je je kaarten ruim overschat kwa waarde. Je hebt mazzel als je voor je beste kaarten 50-60% winkelwaarde krijgt wanneer je je verzameling verkoopt. Er zijn, helaas voor jou, best wel wat aanbieders van verzamelingen, het is een kopers markt. Misschien is 25 voor het geheel krijgen haalbaar, maar 40 denk ik echt niet.

Veel succes en laat het weten als je zou willen zakken.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie