Verzameling te koop aangeboden

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Hudsonic
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: ma apr 01, 2013 3:00 pm

Verzameling te koop aangeboden

Bericht door Hudsonic »

Beste mensen van Magicforums,

Bij het opruimen kwam ik mijn (bijna vergeten) bescheiden Magicverzameling tegen. Ik doe niets meer met die kaarten, dus ik wil hierbij van de gelegenheid gebruik maken om er iemand anders een plezier mee te doen.

Het zijn voornamelijk kaarten uit 4th ed., 5th ed., Ice Age en Mirage. Plus wat Tempest, Visions, Weatherlight en een paar The Dark, Arabian Nights, Alliances, Antiquities en Legends. Ze zijn allemaal in goede staat (weinig mee gespeeld en altijd met deckprotectors gewerkt)

Groffe schatting: 120 rares, 450 uncommons, 750 commons.

Omdat foto's altijd een beetje irritant zijn en je dan nooit echt een goed beeld krijgt van hoe iets er echt uitziet (zeker als ik die met mijn mobiele telefoon moet gaan zitten maken), wil ik in eerste instantie even kijken of er mensen in de buurt van Amsterdam interesse hebben. Zo ja, dan kom ik met alle plezier even langsrijden om te laten zien welke kaarten in allemaal heb. Omdat ik zelf niet van plan ben om ooit nog te gaan spelen, gaat het hier niet om ruilen, maar om verkopen. Don't worry: ik weet dat het een kopersmarkt is, dus ik heb geen dollartekens in mijn ogen bij het schrijven van dit bericht. Qua prijs komen we er dus wel uit.

Vriendelijke groet,

Bart
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te koop aangeboden

Bericht door pi »

Hoi Bart,

ik woon in Amsterdam en zou eventueel interesse kunnen hebben. Ik vind het ook geen punt om zelf ergens naartoe te komen. PM me.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie