Verkoop kaarten.

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Harry
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 01, 2013 2:14 pm

Verkoop kaarten.

Bericht door Harry »

Hallo idereen,

Bij deze wil ik graag een deel van mijn collectie verkopen. Je kunt ze in singels of sets kopen, alle kaarten zijn Mint. Normaal zal ik de prijs van Nedermagic aanhouden, hoewel er altijd ruimte voor onderhandelen zal zijn. Veel plezier.

Chinees

4x Thoughtseize
4x Foil Spell Pierce
4x Mutavault
1x BitterBlossom
4x Cryptic Command
1x Iona, Shield of Emeria
4x Entreat the angels
4x Goblin
4x Timewarp (M10)
4x Bloodchief ascension
4x Day of Judgment
4x Foil Archive Trap
4x Foil Nameless Inversion
4x Goblin Guide
4x Warren Instigator

Engels:

1x Tamiyo, The Moon Sage
1x Dark Confidant
3x BitterBlossom
1x Doubling Season
2x Life From the Loam
2x Cryptic Command
1x Temple Garden
3x Dark Depths
1x Griselbrand
1x Iona, Shield of Emeria
3x Ancient Tomb
1x Sigarda, Host of Herons
4x Ancestral Vision
1x Terminus
1x Foil Prerelease Restoration Angel
1x Weathered Wayfarer
2x Darien, King of Kjeldor
2x Haakon, Stromgald Scourge
1x Garruk Wildspeaker (M10)
6x Mind's Desire
2x Scrying Sheets
EES de Meern
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: wo mar 27, 2013 4:44 pm

Re: Verkoop kaarten.

Bericht door EES de Meern »

Beste Harry,

Ik weet dat je een leidraad wilt hebben om prijzen voor je kaarten te hanteren. Echter is Nedermagic geen goed medium. Nedermagic is namelijk niet alleen een winkel die 21%, maar ook een grote site heeft met veel onderhoud en vele events sponsoort. Waar Nedermagic bijvoorbeeld 44,95 ps vraagt voor thoughtseize, kan ik ze elders al vanaf 30,- krijgen.

Entreat the angels op Nedermagic 16,95 elders 7,50
Mutavault op Nedermagic 24,95 elders 17,50
Cryptic Command op Nedermagic 19,95 elders 15,99

Gebruik anders een Site als MOTL of Apathy House, deze zijn wel eigenlijk bedoelt als sites om trades te vergelijken, en ze zijn wel in dollars, maar je kan kijken op basis waarvan zei die gegevens hebben. Ook kan je bij de verkochte veilingen op eBay kijken wat iets waard is, gezien vele verkopers met vaste verkoop prijzen buiten Belastingen ook eBay en Paypal kosten betalen die samen toch ook al snel 10% bedragen.

Ik wil best een tal kaarten wel hebben, maar voor Nedermagic prijzen wil ik niets hebben.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verkoop kaarten.

Bericht door pi »

Ik keek hier eigenlijk hetzelfde naar, ow, Nedermagic: nevermind.

Als je per se naar winkelprijzen wilt kijken dan is TCGPlayer de beste optie omdat daar veel verschillende aanbieders flink met elkaar concureren.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Harry
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 01, 2013 2:14 pm

Re: Verkoop kaarten.

Bericht door Harry »

EES de Meern schreef:Beste Harry,

Ik weet dat je een leidraad wilt hebben om prijzen voor je kaarten te hanteren. Echter is Nedermagic dan wel een van de slechtste mediums die je kan kiezen. Nedermagic is namelijk niet alleen een winkel die 21% belasting betaald over elke verkoop, maar ook zelf nog een winstmarge van meer dan 30% hanteert. Dit samen maakt hen één van de duurste M:tG webwinkels van heel Europa. Waar Nedermagic bijvoorbeeld 44,95 ps vraagt voor thoughtseize, kan ik ze elders al vanaf 30,- krijgen.

Entreat the angels op Nedermagic 16,95 elders 7,50
Mutavault op Nedermagic 24,95 elders 17,50
Cryptic Command op Nedermagic 19,95 elders 15,99

Gebruik anders een Site als MOTL of Apathy House, deze zijn wel eigenlijk bedoelt als sites om trades te vergelijken, en ze zijn wel in dollars, maar je kan kijken op basis waarvan zei die gegevens hebben. Ook kan je bij de verkochte veilingen op eBay kijken wat iets waard is, gezien vele verkopers met vaste verkoop prijzen buiten Belastingen ook eBay en Paypal kosten betalen die samen toch ook al snel 10% bedragen.


Ik wil best een tal kaarten wel hebben, maar voor Nedermagic prijzen wil ik niets hebben.
Hey EES De Meern,

Thanks voor de tip. Ik ben er een tijdje uitgeweest, en dacht dat NMagic wel goede prijzen had. Bij deze ben ik ook bereid om naar andere sites te kijken. Hoewel, alle kaarten die ik aanbied zijn in perfect condition, nog nooit mee gespeeld. Dus als je interesse hebt, dan hoor ik graag je bod.

Groeten.
Harry
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 01, 2013 2:14 pm

Re: Verkoop kaarten.

Bericht door Harry »

pi schreef:Ik keek hier eigenlijk hetzelfde naar, ow, Nedermagic: nevermind.

Als je per se naar winkelprijzen wilt kijken dan is TCGPlayer de beste optie omdat daar veel verschillende aanbieders flink met elkaar concureren.
De prijzen van TGCPlayer wil ik ook aanhouden.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verkoop kaarten.

Bericht door pi »

Hoe ver ben je bereid er onder te gaan zitten? Op TCGPlayer zitten winkels, als particulier ga je nooit net zo veel krijgen. Gebruik het als indicatie, maar niet als absolute waarde. neem aan dat je ten minste enigzins onder de goedkoopste winkel moet gaan zitten.

Dat je kaarten in perfecte staat zouden verkeren is niet heel geloofwaardig, zo komen ze over het algemeen niet uit boosters namelijk.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Harry
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 01, 2013 2:14 pm

Re: Verkoop kaarten.

Bericht door Harry »

pi schreef:Hoe ver ben je bereid er onder te gaan zitten? Op TCGPlayer zitten winkels, als particulier ga je nooit net zo veel krijgen. Gebruik het als indicatie, maar niet als absolute waarde. neem aan dat je ten minste enigzins onder de goedkoopste winkel moet gaan zitten.

Dat je kaarten in perfecte staat zouden verkeren is niet heel geloofwaardig, zo komen ze over het algemeen niet uit boosters namelijk.
Ik zou zeggen doe een bod en dan laat ik het je weten, over de kwaliteit van mijn kaarten heb ik geen twijfel. Ik ben de eerste eigenaar, en er is niet mee gespeeld. Daar ga ik verder dan ook niet over in discussie, hoewel ik er bij zeg dat ik bij een bestelling van waarde graag de kaarten op afspraak kom brengen.
Harry
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 01, 2013 2:14 pm

Re: Verkoop kaarten.

Bericht door Harry »

BUMP, deze verzameling is verkocht.
Plaats reactie