Oude verzameling te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Spawny
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma sep 09, 2013 1:10 pm

Oude verzameling te koop

Bericht door Spawny »

Hallo allemaal,

Tijdens het opruimen van mijn zolder mijn oude collectie magic kaarten tegen gekomen. Ik doe er toch niets meer mee, dus misschien kan ik er iemand blij mee maken. Het overgrote gedeelte van de kaarten zal niets/nauwelijks iets waard zijn schat ik zo. Ergens tussen de 500 en 1000 commons uit veel verschillende series en vaak nog gespeeld ook.

Maar goed, er zitten ook wat leuke kaarten tussen. Ik was indertijd een fervent verzamelaar van dragon kaarten, daar zitten misschien wat leuke tussen. Ik heb foto's gemaakt zoals ze in de mapjes zaten (zal wel wat vuiligheid tussen zitten). Zijn er kaarten waar je interesse in hebt, dan kan ik individuele scans maken.

De kaarten die misschien interessant zijn (meeste zullen sp zijn):
Ebon Dragon (portal I)
Brimstone Dragon (portal II)
Zodiak Dragon (Portal three kingdoms)
Lightning Dragon (pre-release events foil x1 and Urza's saga x2)
Shivan Dragon (7 stuks, 6 verschillende)
Crimson Hellkite (mirage and 7th)
Alabaster dragon (Portal 1 and weatherlight)
Teeka's dragon (mirage)
Darigaaz, the Igniter (invasion)
Treva, the Renewer (invasion)
Dromar, the Banisher (invasion)
Rith, the Awakaner (invasion)
Crosis, the Purger (invasion)
Shivan Hellkite (Urza's Saga x2)
Nalathni Dragon (Media inserts)
Two-headed dragon (Mercadian Masques)
Draco (Planeshift)
Vampiric Dragon (Odyssey)
Catacomb dragon (Mirage)
Worldgorger Dragon (Judgment)
Memory Jar (Urza's Legacy)
Wheel of Fortune (revised)
Baron Sengir (Homelands)
Oath of druids (Exodus x2)
Sengir vampire (revised 3x, maar slechts 1 in goede staat)
No Mercy (Urza's Legacy)
Phyrexian Processor (Urza's Saga)

Ik verkoop het liefst de hele handel in 1x. De waarde zou ik baseren op de genoemde kaarten, alle andere hebben een retail value van <1 euro, dus die zullen ongeveer 1 cent per stuk waard zijn ofzo.
Ben je niet geinteresseerd, maar kan je me wel een idee geven van de waarde, dan mag je natuurlijk ook altijd reageren.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oude verzameling te koop

Bericht door pi »

Kort door de bocht heb je min of meer een Zodiac Dragon en wat minder belangrijke kaarten. Die Zodiac Dragon gaat je gehele verkoop lastiger maken omdat hij zo buiten verhouding veel meer waard is dan de rest (en dat alleen voor Dragon verzamelaars, speelbaar is hij niet echt). Ik zou je aanraden die los te verkopen voor rond 100 euro (afhankelijk van de staat). De rest is een leuke start voor een beginner die ik rond de 30-40, misschien 50 zou schatten.

Dit is als je de tijd neemt voor de verkoop, stel naar beneden bij als je liefst gisteren verkocht hebt en naar boven als je echt veel geduld hebt of alles los weg wilt doen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Spawny
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma sep 09, 2013 1:10 pm

Re: Oude verzameling te koop

Bericht door Spawny »

Tsja, daar was ik al een heel klein beetje bang voor.

Naja, als er mensen geinteresseerd zijn:

1 losse Zodiak dragon te koop en een heleboel andere kaarten.
Besteborrel
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: do sep 30, 2010 12:10 am
Locatie: Rotterdam

Re: Oude verzameling te koop

Bericht door Besteborrel »

Lastig te verkopen inderdaad.
Ik denk dat je de Zodiac misschien het beste via Ebay kan verkopen. Dan heb je de grootste markt (wereldwijd). Alleen moet je daar wel 8% commissie over betalen.
De Zodiac zal daar weggaan voor zo'n 100 euro schat ik als je hem veilt. Vermeld duidelijk dat hij english en near mint is als je hem erop zet.
De overige kaarten kan je als verzameling het beste via marktplaats verkopen. De foto's erbij en een schatting van het totaal aantal kaarten en dan denk ik dat je daar wel zo'n 50,- euro voor kan vangen.

Zelf heb ik geen interesse in je collectie, heb toevallig van de week een grote collectie overgenomen.
Plaats reactie