Verkopen Rares + verkooppunten Delft, Rotterdam, Den Haag

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
nicos
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo nov 24, 2013 11:12 am

Verkopen Rares + verkooppunten Delft, Rotterdam, Den Haag

Bericht door nicos »

Hallo,

Jaren geleden heb ik vrij veel MTG gespeeld en heb nog een aantal interessante rares uit de Urza's series, Weatherlight, Tempest, Ice Age, etc.
Weten jullie waar ik deze in deze tegen een goede prijs kan verkopen in Delft, Rotterdam of Den Haag?

Het gaat om de volgende kaarten, de meesten zijn rond de 9.0 conditie:

Aura of Silence
Academy Rector
Archivist (2x)
Aura of Silence
Beast of Burden (2x + 1x Foil)
Black Vise
Cave-In
Charisma
Collective Restraint
Control Magic (4x)
Crystalline Sliver (2x)
Elvish Piper
Enlightened Tutor (2x)
Exile (2x)
Fyndhorn Elves (4x)
Gamble (2x)
Goblin Grenade
Goblin Marshall
Goblin Welder (2x)
Goblin Wizard (Arabian Nights)
Greater Good
Grim Monolith
Howling Mine (4x)
Instill Energy (4x)
Ivory Tower (4x)
Karmic Guide
Library of Leng (2x)
Lightning Bolt (4x)
Lim Dul's Vault
Mageta the Lion
Magistrate's Scepter
Might of Oaks (2x)
Moggcatcher (3x)
Multani, Maro Sorcerer (3x)
No Mercy
No Mercy (2x)
Opalescence (2x)
Opposition (2x)
Orim's Chant
Overrun (2x Engels, 1xKoreaans)
Pack Hunt (1x + 1x Foil)
Palinchron (Foiled)
Parallax Wave
Phyrexian Dreadnought
Pillage
Predator Flagship
Prosperity
Rancor (3x)
Regrowth (4th?)
Ring of Gix (3x)
Rofellos, Llanowar Emissary
Royal Assassin (3x)
Silver Wyvern
Skyshroud Behemoth (Foil)
Skyshroud Poacher
Sneak Attack
Urza's Incubator (4x)
Wake of Destruction
Worship
Yavimaya Hollow
Zuran Orb

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verkopen Rares + verkooppunten Delft, Rotterdam, Den Haa

Bericht door pi »

Aangenomen een goede staat zie ik zo'n 75-90 euro als je het als geheel wilt verkopen, misschien wat meer als je de juiste persoon vindt. De meeste waarde zit daarbij in je foil Palinchron (mits in erg goede staat, foil liefhebbers gaan niet voor beschadigde kaarten over het algemeen). Magicunited.nl zit geloof ik in Rotterdam, ik heb geen ervaring met hoe redelijk zij zouden bieden, maar het is een goed bekend staande winkel. Cardgeek.nl zit daar ook, de eigenaar daarvan ken ik van toen hij nog hier in de buurt woonde en dingen organiseerde en ik zou zeker verwachten dat die een eerlijk bod doet. Bedenk wel dat je van winkels waarschijnlijk wat minder zult krijgen dan van particulieren, maar je hoeft er waarschijnlijk minder moeite voor te doen.

Ik geef apart aan 'aangenomen een goede staat' omdat mijn ervaring is dat verkopers van verzamelingen vaak overschatten wat als goede staat gezien wordt, een score van 9 zegt me niet zo veel, maar winkels zoeken vaak vrijwel perfect, vermoedelijk wat jij een 10 zou geven. Het waardeverlies tussen kaarten die wel en niet via een webshop verkocht kunnen worden is vrij groot.

De Regrowth is 99.99% kans van Revised of Unlimited: er bestaat geen 4th edition versie. Er is een bijna verwaarloosbare kans dat hij van een andere set zou zijn, heeft hij misschien een zwarte buitenrand (aan de voorkant) of een witte buitenrand en staat er 1994 als jaartal op? Unlimited en Revised hebben een vergelijkbare waarde van rond 1 euro, alleen de andere kopietjes zouden aanzienlijk meer waard zijn dus dat zou de moeite zijn om te checken (1994 is 'jackpot!', mits Engelstalig).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
nicos
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo nov 24, 2013 11:12 am

Re: Verkopen Rares + verkooppunten Delft, Rotterdam, Den Haa

Bericht door nicos »

Hoi pi, dank voor de volledige uitleg en verwijzing nar de winkels in Rotterdam.
Danga ik binnenkort even langs om te kijken wat ze er voor geven, spelen doe ik toch niet meer.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verkopen Rares + verkooppunten Delft, Rotterdam, Den Haa

Bericht door pi »

Graag gedaan hoor :). Voor mijn nieuwsgierigheid, was de Regrowth nog bijzonder?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie