Verzameling te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
mattijn
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: zo nov 24, 2013 2:53 pm

Verzameling te koop

Bericht door mattijn »

Hallo allemaal,

Na een verhuizing kwam ik de doos tegen met al mijn magic kaartjes erin. Die lagen al minstens 10 jaar in winterslaap, en ik ga er niks meer mee doen.
Heel veel bijzonders, behalve een paar, zit er niet tussen, maar ik heb alle kaartjes ingescanned zodat jullie ze kunnen zien. Behalve de "land" kaartjes, van elke kleur ongeveer 25 stuks.

Je kan de PDF hier downloaden: https://www.dropbox.com/s/jvs55dejie82c ... artjes.pdf

Graag hoor ik of iemand interesse heeft: mattijn@kalaharies.nl
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te koop

Bericht door pi »

Hoi mattijn,

ik heb even gekeken. In perfecte staat zouden deze kaarten zo'n 20 tot 30 euro op kunnen leveren (ik hoop niet dat je naar winkelprijzen hebt zitten kijken en je je al rijk hebt zitten rekenen, particulieren komen helaas absoluut niet in de buurt van winkelprijzen voor verzamelingen). Helaas, veel van je kaarten ogen ernstig beschadigd, wat me doet vermoeden dat een potentiele koper meer in de buurt van 15 tot 20 zal bieden. Je duurste kaarten zijn Birds of Paradise, Aluren en de Jet en Pearl Medallion. Ik zou je als tip willen geven om van die kaarten ook de achterkanten te scannen, die bepalen namelijk voor ongeveer 90% de waarde van je verzameling en als die wel mooi zijn dan gaat wat je realistisch gezien kunt krijgen dus omhoog.

Ik zelf zou alleen interesse er in hebben als ze voor een bodemprijs weg zouden gaan.

Groeten,

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie