CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Novius
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: do jan 23, 2014 11:00 pm

CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door Novius »

Hierbij wil ik een aantal kaarten te koop stellen uit mijn verzameling, die ik nog nooit heb gebruikt om te spelen (de kaarten zijn nog helemaal nieuw) vandaar dat ze ook weg mogen.
Der zitten geen gebruikers sporen op omdat ze altijd netjes bewaard zijn (voor en achter kant in uiterste staat) Woon zelf in Schermerhorn dus als je langs wilt komen om de kaarten te bekijken/ophalen is ook mogelijk. Verzend kosten zijn voor de koper.
Voor foto's even graag je email sturen dan stuur ik je een paar foto's.

Prijs: Volgens mij rond de 22euro voor alles maar doe een leuk bod en ze zijn voor jou.

Mocht je interesses hebben in 1 kaart dan is dat ook mogelijk.

Rares
1x Magister Sphinx (foil)
1x Giltspire Avenger (foil)
1x Inkwell Leviathan
2x Gwafa Hazid, Profiteer

Uncommen
1x Cumber Stone
1x Paragon of the Amesha
1x Dragonsoul Knight
1x Sacellum Archers
1x Inkwell Leviathan
1x Knotvine Mystic
1x Scepter of Fugue
1x Controlled Instincts
1x Aerie Mystics
1x Jhessian Balmgiver
1x Rhox War Monk
1x Tidehollow Sculler
1x Esperzoa
1x Rod of Ruin
1x Sludge Strider
1x Scornful Æther-Lich
2 x Skyward Eye Prophets
2 x Seaside Citadel
2x Arcane Sanctum
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door pi »

Mag ik je vragen hoe je aan de prijs gekomen bent?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Novius
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: do jan 23, 2014 11:00 pm

Re: CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door Novius »

Natuurlijk mag dat! Heb ze 1 voor 1 opgezocht via nedermagic website en wat andere website's die lossen kaarten verkopen als het niet klopt corrigeer me graag want is eigenlijk de eerste keer dat ik probeer een aantal kaarten via internet te verkopen normaal verkoop/trade ik ze gewoon onderling voor wat ik zelf graag wil hebben.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door pi »

Ok, dat verklaart een hoop, ik was al bang iets over het hoofd te zien. Waar je vanuit moet gaan is dat die winkels lang de tijd hebben om te wachten tot een koper langs komt en ook dat ze goedkope kaarten vaak per een paar verkopen in een grotere bestelling omdat het voor de koper gemakkelijk is om er een paar bij te nemen als hij dan toch al koopt. Als particulier heb je mogelijk dezelfde tijd, maar je gaat niet hetzelfde voordeel bieden voor wat betreft er een paar meenemen bij een grotere aankoop. Daarnaast zullen mensen korting verwachten ten opzichte van winkels, want anders kunnen ze net zo goed bij de winkels kopen (waar ze meer vertrouwen in zullen hebben, terecht of niet). Nedermagic is ver van de goedkoopste Magic winkel in Nederland en een vergelijking met plekken waar particulieren aanbieden zou realistischer zijn, ebay, magiccardmarket of TCGPlayer bijvoorbeeld (bedenk wel dat die nog 10-15% af moeten dragen om hun kaarten daar aan te bieden dus die mensen krijgen nog wat minder dan wat je ziet).

Als ik zo naar het geheel kijk heb ik moeite om veel meer dan 5 euro aan waarde te zien. Beide foil rares worden op TCGPlayer onder $1 aangeboden, de Leviathan is ongeveer $1, de Gwafa krijg ik vaak als bulk rare aangeboden (ik ruil vaak voor bulk rares), $0.3 en bij de uncommons zie ik eigenlijk alleen de Citadels ($0.9) en Sanctums ($0.9) aan relevante kaarten. Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar, als iemand hiermee naar mij toe kwam zou ik waarschijnlijk onder de 5 euro bieden (lager dan 5 euro omdat ik ze niet zoek, als ik ze zocht waarschijnlijk 5 euro precies).

Ik ben niet geintresseerd in de kaarten over nemen, dus dat is geen inschatting om een betere deal te krijgen, ik probeeer je een realistisch beeld te geven voor wat je voor de kaarten zou kunnen verwachten als je ze als partij kwijt wil. Het is heel gemakkelijk om een te hoge schatting te maken als particulier ben ik bang, zeker omdat veel mensen bij het ruilen dingen doen als Nedermagic prijzen aan houden. In kringen van mensen die in Magic handelen wordt vaak geadviseerd om naar zogenaamde buylists te kijken en blij te zijn als je meer krijgt dan de hoogste daarvan, maar in Nederland heb je niet zulke goede buylists om daarvoor te gebruiken. Als je op de sites kijkt waar andere particulieren aanbieden ga je een realistischere prijs vinden, bedenk wel dat kaarten die je daar ziet (vaak) nog niet verkocht zijn, dus die prijs kan aan de hoge kant zitten (ebay heeft de mogelijkheid om "completed listings" te zien, waardoor je kunt zien waarvoor verkocht is).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Novius
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: do jan 23, 2014 11:00 pm

Re: CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door Novius »

Zeer bedankt voor je duidelijke uitleg en snelle reactie!

Zo ie zo was ik van plan om het goedkoper weg te doen dan mijn eigen geschatte prijs, zal bij de volgende verkoop betere research doen zoals je vermeld via ebay enzo.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door pi »

Graag gedaan.

Ik zou ook vooral aanraden te zoeken naar populairdere kaarten. Je wilt iets hebben dat kopers gaat trekken. Eigenlijk alle kaarten in deze lijst zou ik inschatten als kaarten die iemand misschien er bij koopt als hij toch al van je gaat kopen, maar je hebt dan dus wel kaarten nodig die zorgen dat ze van je gaan kopen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Novius
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: do jan 23, 2014 11:00 pm

Re: CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door Novius »

Bedankt voor de tip Pi,

Zal kijken of ik wat leukere kaarten heb om ook te verkopen,

Deze kaarten op de advertentie heb ik kunnen verkopen voor 9 euro inclusief verzend kosten.

Dus deze zijn niet meer beschikbaar!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CONFLUX Rares/Uncommen 2xfoil

Bericht door pi »

Da's een nette prijs er voor.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie