Te Koop oud legacy deck

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Chris2986
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jul 22, 2014 3:36 pm

Te Koop oud legacy deck

Bericht door Chris2986 »

Aangezien ik toch niet meer speel.. te koop

Compleet Sneak & Tell Legacy deck.

https://deckbox.org/sets/737216

Scans indien interesse.

Groet,

Chris
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door pi »

Hoi Chris,

wat is je vraagprijs? Ga er vanuit dat de Deckbox waarde indicatie van $3200 niet echt realistisch is.

Klopt de indicatie van de staat van de kaarten?

Groeten,

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Chris2986
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jul 22, 2014 3:36 pm

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door Chris2986 »

Hi Pi,

Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat ik aan verkoop denk en ben dus niet helemaal zeker van een vraagprijs. Als ik naar de totale waarde kijk op sites zoals Nedermagic, MagicMarket en Deckbox zit dat zo op de 2300euro. Persoonlijk zat ik te denken aan 60% dus tussen de 1400-1500 euro.

De indicatie van de staat van de kaarten klopt voor zo goed als alle kaarten. Het kan zo zijn dat sommige kaarten wellicht net iets onder NM7 zitten maar dat kan ik persoonlijk niet beoordelen.

Gr,

Chris
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door pi »

Over het algemeen wordt aangenomen dat Wizards met name de prijs van Fetchlands veel te hoog vindt, een reprint wordt binnen enkele sets verwacht. De Rainforests en Tarns zullen door je potentiele koper dus lang niet voor vol gerekend worden (een reprint zal waarschijnlijk de prijs halveren, mogelijk erger). Hetzelfde gaat ook op voor Emrakul, al zal Wizards waarschijnlijk daar iets minder haast mee maken omdat hij minder in het Modern formaat gespeeld wordt. Dat meegenomen zou ik denk ik toch zo'n 200 euro lager schatten.

Het is erg zeldzaam om Duals in NM staat tegen te komen (de Volcanic Islands), 4 tegelijk is me eigenlijk nog nooit gebeurt, dit is wat me vooral doet twijfelen aan de inschatting van de staat. Mogelijk zou je de gelegenheid hebben scans te maken?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Chris2986
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jul 22, 2014 3:36 pm

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door Chris2986 »

Destijds heeft de verkoper mij gemeld dat ze NM zijn. Daarnaast komt het ook wel overeen met de beschrijving van NM 7 :)

3 zijn volgens mij NM en 1tje zit er waarschijnlijk net ietsje onder.

Natuurlijk zijn scans geen probleem.

http://we.tl/8tcScE3uBC

Gr,

Chris
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door pi »

Ik ben bang dat die verkoper je destijds onzin vertelt heeft. PDF is een onhandig formaat voor scans, ze worden altijd een beetje vaag, maar kijkend naar de voorkant zie ik al groezeligge plekjes (en voor white bordered kaarten zijn de voorkanten meestal behoorlijk mooier dan de achterkant). Kijkend naar de achterkanten zie ik langs de randen verschillende witte plekjes en beschadigingen. Mijn inschatting zou zijn dat ze tussen Excellent en Fine vallen. Zie ook hier voor een beschrijving van card grading:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?p=42551

Nou moet ik toegeven dat mijn grading aan de kritische kant valt, maar deze kaarten zou geen winkel die ik ken als NM accepteren. Wie heeft ze je als NM verkocht?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Chris2986
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jul 22, 2014 3:36 pm

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door Chris2986 »

Ik de Volcanic Islands jaren geleden in het buitenland gekocht voor 50eu p.s. dus al met al geen slechte deal I guess.

Qua beschadigingen en plekjes zou ik zelf zeggen dat het heel erg mee valt, zeker niet in de buurt van fine :/
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door pi »

Ik lijk achterop bij de onderste twee witte plekjes te zien midden op de kaarten. Misschien komt dit door het gebruiken van pdf.

Dat is inderdaad sowieso geen slechte deal geweest.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
simons86
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jul 23, 2014 7:22 pm

Re: Te Koop oud legacy deck

Bericht door simons86 »

Ik bied 1300.
Plaats reactie