Verzameling te koop aangeboden

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
ninwit
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: zo jul 27, 2014 3:07 pm

Verzameling te koop aangeboden

Bericht door ninwit »

Beste allen,

Hierbij bied ik mijn verzameling magic kaarten te koop aan. Het gaat om het volgende:
Twee grote mappen vol rares uitgezocht, waarde ongeveer 11.000 euro.
Aantal fatpack doosjes vol met onuitgezochte uncommons en commons.
Een fatpack doosje vol foils onuitgezocht.
Een fatpack doosje vol foil land en unhinged land.
De onderkant van een doos vol met onuitgezochte commons en uncommens. Wel netjes bewaard en niet zomaar los gegooid.

Voor de geïnteresseerde heb ik een excel bestand met de hele lijst aan rares en kaarten van waarde. De prijzen zijn slechts ter indicatie. Dus wees niet bang dat ik echt die hoge prijs ervoor wil vangen. De prijzen die ik heb uitgezocht zijn slechts om aan te geven welke kaarten waarde hebben en zodat jullie makkelijker kunnen kijken wat interessant is.

Ben je geïnteresseerd stuur dan een mailtje naar nisno17@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Nino Mittemeijer
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te koop aangeboden

Bericht door pi »

Mag ik vragen hoe je aan de 11.000 bent gekomen? (Ter indicatie van hoe realistisch die prijs is).

Hoewel mogelijk, 11.000 is een behoorlijk indrukwekkende verzameling als dat een realistische waarde indicatie is, dus potentiele kopers zullen er zo hun twijfel over hebben. Niet dat het onmogelijk is hoor, maar je post laat niet echt duidelijk zien waarom het in die buurt zou zitten. Geen hoeveelheden, geen indicatie van uit welke tijd de kaarten komen, geen indicatie van je duurste kaarten, etc.

Misschien is het handig om je lijst ergens online te zetten? Je zou ook gerust een lijst van de duurdere kaarten in je post kunnen zetten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie