wants en haves

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Radon
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 09, 2014 8:01 pm

wants en haves

Bericht door Radon »

hallo,

dit is mijn eerste post en ik weet niet hoe dit precies werkt
bij deze zijn hier mijn wants en haves

wants:
jace, memory adept
Chandra, Pyromaster
soul of shandalar
soul of new phyrexia
scuttling doom engine

haves
garruk, apex predator
Garruk emblem
caves of koilos
prophetic flamespeaker
prophetic flamespeaker (foil)
mercurial pretender
meletis charlatan
grindclock
pyxis of pandemonium
phytotitan

ik hoop dat mensen willen ruilen of willen kopen
ook zou ik wat extra uitleg hierover waarderen (of een link die ik over het hoofd heb gezien)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: wants en haves

Bericht door pi »

Op zich is dit de goede aanpak, misschien handig om [c] en [/c] om de kaartnamen te zetten, dan wordt er een link gemaakt naar de kaart, bv forest. Als ik zo kijk lijken je wants kwa waarde redelijk in dezelfde buurt te zitten als je haves, dus dat is een goed begin, maar, je geeft een potentiele geintresseerde trader niet zo heel veel keuze, wat het lastiger maakt om iemand te vinden. Misschien is het handiger om ook je goedkopere rares en mythics er ook bij te zetten.

Bedenk overigens dat "patserig" relatief is, er is best een goede kans dat degene waarmee je ruilt minder onder de indruk is. Je geeft zo mij bijvoorbeeld het idee dat je deze kaarten waarschijnlijk zult overschatten omdat je er zelf zo van onder de indruk bent. Het is niet erg handig om te proberen van iemand kaarten te ruilen die hij overschat.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Radon
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 09, 2014 8:01 pm

Re: wants en haves

Bericht door Radon »

ik heb de aanpassingen gemaakt en hoop niet dat mensen dachten dat ik enorm onder de indruk was van de kaarten

dankuwel voor de tips, ik hoop dat het nu wat aantrekkelijker is voor mensen
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: wants en haves

Bericht door pi »

Graag gedaan hoor en zeg maar je ;).

Ik denk dat je vooral nog wat weinig kaarten aan te bieden hebt, maar dat zal vast vanzelf groeien. Ik heb van de kaarten die je zoekt een Jace en een Engine over, maar ik ben ben ik bang niet echt geintresseerd in de kaarten die je over hebt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie