Verzameling verkopen

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
supergoku
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo aug 10, 2014 5:27 pm

Verzameling verkopen

Bericht door supergoku »

Hallo,

Aangezien ik eigenlijk nooit meer magic speel wil mijn verzameling magic kaarten verkopen, ik ben bezig ze in deckbox in te voeren en ik heb nu vrijwel alle rares/uncommons wel gehad en ik vroeg me af wat een realistische vraagprijs gaat zijn, qua conditie heb ik alles op good gezet bij deckbox maar degene die tot nog toe ingevoerd zijn zijn de meeste volgens mij wel near mint(ik heb geen verstand van grading maar de meeste kaarten die ik tot nog toe ingevoerd heb hebben het grootste gedeelte van hun bestaan in hoesjes of mappen gezeten dus er zou niet veel slijtage aan moeten zitten)

link naar deckbox http://deckbox.org/sets/745178

Ik heb naast degene die tot nog toe ingevoerd zijn nog zeker wel een keer zoveel kaarten aan commons en landjes, eigenlijk de enige kleur die vrijwel volledig is ingevuld is groen(mijn favoriete speelkleur destijds en alle groene kaarten zitten dan ook in een map) en de artifacts/dual kleur kaarten. van rood/blauw/wit/zwart zijn bijna alleen de rares/uncommons ingevuld maar heb ik nog een doos vol met commons liggen. Ik kan eventueel de duurdere kaarten binnenkort scannen, is het dan belangrijk de voor en achterkant mee te nemen?

Mijn vraag is wat voor prijs kan ik hier voor vragen redelijkerwijs?

En als bijvraag ik heb ook nog een magic the gathering multomap liggen is dat nog wat waard?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling verkopen

Bericht door pi »

Het is in ieder geval handig om hier even naar te kijken:
http://magicforums.nl/viewtopic.php?f=1&t=4995

En voor card grading:
http://magicforums.nl/viewtopic.php?p=42551