Magic verzameling te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Angelixx
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: ma sep 15, 2014 5:48 pm

Magic verzameling te koop

Bericht door Angelixx »

Wegens een verhuizing ben ik in handen gekomen van een kleine magic verzameling van 4th edition tot Urza's Saga.
Het betreft een verzameling van ca. 2800 kaarten welke allemaal in een excel lijst staan.

Zelf ben ik al heel lang gestopt dus moest even weer kijken welke kaarten tegenwoordig gewild zijn.
Om een paar bekende/dure kaarten te noemen: Force of Will 4x, Sylvan Library 4th + 5th beide 1 keer, Natural Order 1x , Vampiric Tutor 1x, Wasteland 2x, Volrath's Stronghold 1x.
In het begin speelden we zonder hoesjes dus sommige kaarten van de oudere series zijn iets minder maar vanaf Mirage alles met hoesjes gespeeld.

Wanneer mensen interesse hebben doe me een pm met je email dan stuur ik de lijst op en foto's van de kaarten.

Mocht je na deze gegevens de verzameling willen kopen doe dan een goed bod.
gessoes
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: do nov 20, 2014 7:38 pm

Re: Magic verzameling te koop

Bericht door gessoes »

hallo is dit item nog beschikbaar? en zou ik het excel lijstje eens mogen inkijken
en eventueel een richtprijs

mvg svenn
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Magic verzameling te koop

Bericht door pi »

Ik heb toendertijd op de verzameling gereageerd en een bod van 300 gedaan. De aanbieder vond dit te weinig en ik heb niks meer gehoord, dus ik vermoed dat hij de verzameling voor een hoger bedrag kwijt is geraakt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie