Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door wizardofoss »

Fraaie foil versie van deze gewilde uncommon. Kost op de NL mtg webshops maar liefst 12 euro, en op buitenlandse sites niet veel minder.Een lagere prijs dan de mijne zul je dus niet snel vinden.

NB: heb van Khans of Tarkir foils ook nog:Savage punch, Gurmag Swiftwing (ook heel mooi), Taigam's Scheming, War Behemoth, Disdainful Stroke, Glacial Stalker, Stubborn Denial, Arrow Storm, Abomination of Gudul, Sultai Ascendancy, Jeskai Charm, Dragon Throne of Tarkir, Blossoming Sands en een mountain en een forest.
Neem even contact op je interesse hebt in deze kaarten.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door pi »

Wat is je prijs dan?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door wizardofoss »

Sorry, belangrijkste vergeten. Minimum bied prijs is 10 euro (kaart staat ook op MP).
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door wizardofoss »

Heb overigens geen idee waarom deze foil nu precies zo gewild is. Heb even mijn andere K.o.T. foils gecheckt, daar is geen sprake van een extreme meerprijs voor een foil versie.
Is om de een of andere reden deze kaart zeldzaam of zo? Of is het puur omdat Monastery Swiftspear een sterke en gewilde uncommon is? Mooi plaatje?
Als iemand een theorie heeft hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door pi »

Het gaat om sterk en gewild vanwege goede resultaten op een tournooi. Het probleem is dat je meestal als een set net uit is ziet dat rode decks / kaarten het goed doen en ze daarna nog wel eens inzakken (ik kan me niet heugen wanneer een rood deck een heel seizoen lang stand wist te houden). In Amerika zie je bv dat op 30 september gemiddeld de prijs het hoogst was en sindsdien al 20% is afgezakt. Ik zou er vanuit gaan dat de prijs nog wel even verder zakt. De prijs nu misschien wel goed in verhouding, maar potentiele kopers kunnen geduldig zijn want er wordt nog veel meer KTK geopend en kan het daardoor lastig zijn om de kaart te verkopen (zelfs al zit je onder de andere aanbieders).

Ik zou ben ik bang zelf alleen de gok nemen als je hem een stuk lager aan zou bieden zodat er nog wat ruimte over is als hij verder zakt. Als je hem snel kwijt wil heb ik er 5 euro inclusief verzendkosten voor over, maar ik kan het zeker begrijpen als je zou wachten om te kijken of je meer kunt krijgen. Voor die prijs hoop ik te zien dat mijn redenatie fout is, maar verwacht ik tenminste een redelijke kans te hebben er hetzelfde voor terug te krijgen als dat niet gebeurt.

(Ik vind het overigens helemaal niet erg om mijn visie op de prijs van andere kaarten te geven voor wie geintresseerd is in dat soort dingen).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door wizardofoss »

Bedankt voor de uitleg Pi. Ik heb inmiddels zelf ook het verhaal gevonden dat met een playset van de kaart een Legacy toernooi gewonnen is.
Ik zak zowel op MP als hier een eurootje, naar 9 dus, maar voor nu nog niet verder. Op magiccardmaerket is de allerlaagste prijs toch nog wel 8,50 en voor een Engelstalig exemplaar zelfs 10,99.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door pi »

Dat klopt, maar bedenk wel dat het feit dat hij voor die prijs beschikbaar is betekent dat hij niet verkocht is. Ik geloof ook dat de MCM fees rond 10% liggen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
-N-
Advanced
Berichten: 30
Lid geworden op: za feb 15, 2014 10:21 pm
Locatie: Castricum

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door -N- »

Khans heeft sowieso verschrikkelijk veel Modern en Legacy kaarten, zelfs zonder de fetchlandjes. Dig Through Time, Treasure Cruise en Murderous Cut zijn drie verschrikkelijk goeie delve kaarten, Jeskai Ascendancy had al heel snel na Khans release een plek gevonden in een 4-color storm deck, de Charms zien er allemaal heel goed uit (vooral Sultai Charm), Ghostfire Blade en Tomb of the Spirit Dragon zijn goeie nieuwe tools voor affinity, en ik zie zelfs in Grim Haruspex potentie voor in Birthing Pod.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door pi »

Inderdaad, ik was wel blij met mijn box waar zowel foil Dig als foil Cruise uit kwamen. Jeskai Ascendancy doet het zo goed dat sommige mensen een ban vrezen.

Dit is alleen meer een discussie voor een ander topic aangezien wizardofoss hier alleen maar een foil Swiftspear probeert te verkopen. Open gerust er een nieuw topic voor.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door wizardofoss »

Ik sta overigens ook wel open voor een ruil, om de open plekken in mijn KoT binder op te vullen, en om wat kaarten voor deckjes van me te verkrijgen. Wishlist KoT:
- Narset, Enlightened Master
- Trail of Mystery
- Bloodsoaked Champion
- Siege Rhino
- Rakshasa Vizier
- Ankle Shanker
- Rattleclaw Mystic

Verder:
- Grand Abolisher
- Sigarda, Host of Herons
- Saffi Eriksdotter
- Aven Mindcensor
- Vexing Shusher
- Austere Command
- Decimate
- Soldier of the Pantheon

Het tweede lijstje heeft hogere prioriteit voor mij dan het eerste. Narset wil ik ook wel graag.

Bij ruil acties houd ik ter vergelijking de price trend op MCM aan. Bij de foil Swiftspear gaat dat niet, dan hanteer ik de laagste prijs van een Engelstalig exemplaar van een goed seller (= met gouden ster).
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Foil Monastery Swiftspear (Khans Of Tarkir)

Bericht door wizardofoss »

Kaart is verkocht...
Plaats reactie