Khans of Tarkir - rares te ruil of koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Khans of Tarkir - rares te ruil of koop

Bericht door wizardofoss »

Ik heb 2 boosterboxen opengetrokken, met als gevolg een aantal rares dubbel of zelfs 3-dubbel, en andere niet. Er zijn vast meer verzamelaars in deze situatie. Heb je wat van mijn wants, en wil je wat van mijn haves, laat het dan even weten, dan kijken we of we een ruil op touw kunnen zetten.
Wil je kaarten kopen dan kan dat ook, neem ook dan even contact op.

Mijn haves:
- End Hostilities
- High Sentinels of Arashin 2x
- Clever Impersonator
- Hardened Scales
- Trap Essence 2x
- Butcher of the Horde
- Flying Crane Technique
- Crackling Doom
- Sage of the Inward Eye
- Temur Ascendancy 2x
- MarduAscendancy
- Kheru Lich Lord
- Rakshasa Deathdealer
- Ghostfire Blade

Mijn wants:
- Wingmate Roc
- Dig Through Time
- Bloodsoaked Champion
- Ashcloud Phoenix
- Rattleclaw Mystic
- Trail of Mystery
- Abzan Ascendancy
- Ankle Shanker
- Ivorytusk Fortress
- Narset, Enlightened Master
- Rakshasa Vizier
- Sidisi, Brood Tyrant
- Siege Rhino
- Sorin, Solemn Visitor
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Khans of Tarkir - rares te ruil of koop

Bericht door Donnie Darko »

Het zou helpen als je de kaarten even tagged met [ c] en aan het einde [ /c] (zonder spaties tussen de haakjes).
Ik heb in ieder geval een wingmate roc liggen, maar de enige kaart die ik op dit moment erg graag wil hebben is de hooded hydra
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Khans of Tarkir - rares te ruil of koop

Bericht door wizardofoss »

Hi Donnie - sorry voor de late respons. Ik ben gewend via MP te handelen en dan krijg je mailtjes als iemand biedt of reageert.
Van die tags weet ik wel, in de Spel Uitleg sectie gebruik ik ze ook altijd, daar vind ik het belangrijker, hier wat minder.

Al mijn K.o.T. ruilkaarten zijn weg, paar verkocht, rest + overtollige commons/basics tegen 1 fetchland geruild. 400 tegen 1 zo'n beetje ;)

Ik neem aan dat deze thread daarmee gesloten kan worden - of is dat niet nodig?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Khans of Tarkir - rares te ruil of koop

Bericht door pi »

Topics sluiten we eigenlijk nooit, alleen maar extra werk voor mods/admins zonder dat het veel opleverd.

Je kan als je post een aantal opties vinden onder het text veld, een daarvan geeft je de mogelijkheid een mailtje te krijgen bij een reactie op het topic (ik gebruik Engels, daar heet het "Notify me when a reply is posted").

Je kan hier gemakkelijk en snel tags aan je post toevoegen:
http://manabase.com/autocard.php
(We hebben vroeger geprobeerd een koppeling te maken tussen forum en deze site zodat een button bij de posts dit voor je doet, maar helaas was dit in veel browsers niet werkend te krijgen).

Ik zou ook voor deze posts adviseren tags te gebruiken: niet iedereen weet bij aanvang wat hij/zij zoekt en het is een stuk gemakkelijker om met de muis boven een naam te gaan hangen dan om elke apart op te zoeken. Ik weet een groter deel van de Magic kaarten uit mijn hoofd dan de meeste mensen en zelfs ik waardeer het.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Khans of Tarkir - rares te ruil of koop

Bericht door wizardofoss »

Heb net die autocard site uitgeprobeerd, handig zeg! Meteen gebookmarked. En die notify optie is ook handig, ga ik ook gebruiken. Bedankt voor de tips!
Plaats reactie