Verzameling te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Tweak
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma dec 01, 2014 5:46 pm

Verzameling te koop

Bericht door Tweak »

Hey,

Sinds een paar veranderingen in het leven is de zin naar magic redelijk hard verdwenen en nu vangt alles maar stof.
Dus hiermede wil ik graag mijn verzameling van de hand doen. Ben de lijst aan het maken op deckbox, moet enkel nog de uncommens toevoegen (commons doe ik geen moeite voor)
Zal ook zo snel als ik kan enkele foto's maken, moest iemand het interesseren :)
Ben wel van Belgie, omgeving Hasselt.

https://deckbox.org/sets/528363

Moest de link niet werken, gelieve het even te laten weten :)

Vanaf de uncommons erbij opstaan zal ik ook even deze post bijwerken.
Raad of commentaar is altijd welkom ;) Zolang het beleefd blijft natuurlijk.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te koop

Bericht door pi »

In ieder geval veel succes met de verkoop. Ik heb hier wat tips beschreven voor het verkopen:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?f=1&t=4995

Ik zie dat je nu al kaarten in aan het voeren bent van $0.10, verwacht echt niet dat die uit gaan maken op de prijs die je krijgt. Je kan jezelf denk ik een hoop moeite besparen door de goedkopere kaarten te negeren, de koper gaat dat namelijk ook doen.

België is te ver voor mij, maar ik zal even iemand op dit topic wijzen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Tweak
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma dec 01, 2014 5:46 pm

Re: Verzameling te koop

Bericht door Tweak »

Gaat me niet zozeer om de prijs. Gewoon al de rares en mythics ingevoerd, ongeacht de waarde :)
De uncommons gaan er ook nog bijkomen, ook vooral zodat mensen een idee hebben van de verzameling.
En eenmaal die er ook bij opstaan maakt het ook makkelijker voor mij, kan ik de mensen op zen minst laten zien wat er bij in zit :)
Rond de 6000 tot 8000 commons die er natuurlijk niet opkomen :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te koop

Bericht door pi »

Ik zou verwachten dat ze op waarde sorteren en niet verder dan pagina 2 kijken. Er is aan de andere kant een goede kans dat jij het gevoel hebt er veel werk in gestopt te hebben en daar iets terug voor zal verwachten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie