Gezocht: Voice of Resurgence.

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Adrian
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di dec 23, 2014 10:04 am

Gezocht: Voice of Resurgence.

Bericht door Adrian »

Hallo allemaal.

Ter uitbreiding van een groen-wit token deck ben ik op zoek naar minimaal 2x Voice of Resurgence

Ruilen heeft mijn voorkeur, maar mocht de ruil niet equal zijn ben ik bereid bij te leggen.
Ik zal niet een hele waslijst posten van kaarten die ik heb, enkel die met enigszins gelijke 'waarde'
Mocht er iemand op zoek zijn naar 1 van de kaarten help ik je graag!
Zo niet, geen probleem. Dan maar 50 euro reserveren voor 2 kaartjes.

1x Geist of Saint Traft
1x Cavern of Souls
2x Doubling Season (1x Ravnica en 1x Modern Masters)
1x Ajani, Mentor of Heroes
1x Elspeth Tirel
1x Polukranos, World Eater
1x Garruk, Primal Hunter

Alvast bedankt!
Groet, Adrian.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gezocht: Voice of Resurgence.

Bericht door pi »

Ik heb ze niet over. Ik zou wel willen adviseren even rond te kijken als je gaat kopen, ik zou namelijk verwachten dat 35 voor 2 ook wel te vinden is (ik heb ze vanaf $13.5 gezien bij Amerikaanse winkels, dus mogelijk nog wel lager). Succes!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Gezocht: Voice of Resurgence.

Bericht door Donnie Darko »

Ik ben zelf redelijk actief op magic card market, daar zijn ze ook wel te vinden voor rond de 30-35 euro ex verzendkosten. Helaas niet bij betrouwbare Nederlandse kopers, daar ben je al gauw 60 euro kwijt voor een tweetal.
Maar als je geen haast hebt kan je dus tijd besparen.
Zelf heb ik deze kaarten niet liggen.
Work is the curse of the drinking class
Adrian
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di dec 23, 2014 10:04 am

Re: Gezocht: Voice of Resurgence.

Bericht door Adrian »

pi schreef:Ik heb ze niet over. Ik zou wel willen adviseren even rond te kijken als je gaat kopen, ik zou namelijk verwachten dat 35 voor 2 ook wel te vinden is (ik heb ze vanaf $13.5 gezien bij Amerikaanse winkels, dus mogelijk nog wel lager). Succes!
Bedankt voor je reactie. Ik heb zelf geen ervaring met bestellen bij Amerikaanse winkels. Als dat te vertrouwen is kan ik een gokje wagen. Bedankt voor de tip.
Donnie Darko schreef:Ik ben zelf redelijk actief op magic card market, daar zijn ze ook wel te vinden voor rond de 30-35 euro ex verzendkosten. Helaas niet bij betrouwbare Nederlandse kopers, daar ben je al gauw 60 euro kwijt voor een tweetal.
Maar als je geen haast hebt kan je dus tijd besparen.
Zelf heb ik deze kaarten niet liggen.
Klopt, was mij ook al opgevallen. Ik blader wel eens wat persoonlijke mapjes door bij FNM her en der, helaas is een enkele kaart vinden in het Magic wereldje vergelijkbaar met een naald in hooiberg. Komt bovenop dat de kaart redelijk populair is, en veel mensen hem niet kwijt willen en/of er 30 euro voor vragen p.s.

Ik blijf zoeken! Bedankt voor jullie reacties.

Rian.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gezocht: Voice of Resurgence.

Bericht door pi »

Het is zeker te vertrouwen, al blijft het natuurlijk wel even opletten, misschien wil je niet van een kleine winkel kopen, maar liever van een wat grotere. Dat is eigenlijk net als op MCM: in veel gevallen is de goedkoopste kopen vragen om problemen, dus check altijd even wat voor feedback de goedkoper heeft gehad. Post gerust even als je besluit van een Amerikaanse winkel te gaan kopen, ik ben bekend met vrij veel winkels en het gebeurt nog wel eens dat ik de eigenaar ken.

Persoonlijk heb ik een lopende deal met een Europese winkel waar ik heel vaak mijn kaarten haal (en naartoe stuur bij het inruilen), zij prijs matchen met een grote Amerikaanse winkel en geven me vaak daarna nog zo'n 15% korting. Ik heb binnenkort langs die weg 3 Voices mijn kant op komen voor 14 euro p/s (zonder verzendkosten, die betaal ik al jaren niet meer bij hun). Nou is dat omdat ik erg goede contacten heb, maar dat doet me wel aannemen dat er wat goedkoper te vinden moet zijn. (Ik heb dit jaar voor richting 10k euro bij die winkel ingeruild, ze willen me ook wel te vriend houden ;)).

Wat altijd helpt voor het vinden van kaarten is proberen je kring uit te breiden. Op een FNM zie je vaak dezelfde spelers, ga misschien eens een keer naar een andere FNM of een groter toernooi. Misschien ontdek je zelfs dat sommige kaarten die bij jouw FNM in overvloed zijn juist bij andere heel gewild zijn en gebruik dat in je voordeel. Een ander alternatief is online ruilen, want dan kun je weer nog meer contacten leggen (ik ben zelfs nooit zo van de toernooien geweest, doe het ruilen nu vrijwel exclusief online en heb betere contacten dan de meesten).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Adrian
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di dec 23, 2014 10:04 am

Re: Gezocht: Voice of Resurgence.

Bericht door Adrian »

Hey Pi.

Ik kan niet veel meer antwoorden dan: dankjewel!
Heel tof dat je de moeite neemt dit allemaal te posten.
Ik blijf zoeken, maar met deze informatie voel ik me al stukke wijzer. Nogmaals bedankt!

Rian.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gezocht: Voice of Resurgence.

Bericht door pi »

Ajb hoor, ik help altijd graag.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie