Wooded Foothills (Foil)

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Oli4
Advanced
Berichten: 23
Lid geworden op: vr aug 29, 2014 2:25 pm

Wooded Foothills (Foil)

Bericht door Oli4 »

Gisteren een pakje geopend met een Foil Wooded Foothills, begrijp dat de verkoop prijs online van 45/50 euro nogal hoog is maar wil bij een degelijk bod hem opzich van de hand doen!
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Wooded Foothills (Foil)

Bericht door Donnie Darko »

Hij kan rond de 30-35 opleveren op een site als Magic Card Market. Bij Nedermagic krijg je de inkoopprijs van 10.50 euro (maar vragen ze er 45 euro voor inderdaad)...
Persoonlijk heb ik geen interesse.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wooded Foothills (Foil)

Bericht door pi »

Klintk alsof je bij de verkeerde online verkoopprijs zit te kijken. Als particulier ga je niet in de buurt komen van winkelprijzen en die indicatie is dus een beetje onrealistisch. Zoals Donnie al zegt, particulieren bieden ze op MCM een stuk goedkoper aan en die betalen dan ook nog een percentage aan MCM als ze verkopen. Realistisch gezien zou ik op 30 euro mikken als het mijn kaart was en als je het interessant voor mij zou willen maken om hem van je te kopen zou hij dus ergens tussen de 20 en 25 moeten kosten, want die 30 is wat ik zou verwachten te krijgen. Dat is zo'n grote afstand van je eigen indicatie dat ik er normaal niet op in zou gaan, ik wilde alleen even reageren om je een indicatie te geven van wat je kan verwachten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Oli4
Advanced
Berichten: 23
Lid geworden op: vr aug 29, 2014 2:25 pm

Re: Wooded Foothills (Foil)

Bericht door Oli4 »

Thx voor de info! probeer ik het op die site, idd 30 euro is een mooie prijs! Fijne kerst!
Plaats reactie