Te koop: Verzameling met o.a. 2x Tarmogoyf en 4x Dark Depths

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
jeschone
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: za mar 14, 2015 6:59 pm

Te koop: Verzameling met o.a. 2x Tarmogoyf en 4x Dark Depths

Bericht door jeschone »

Hallo,

Ik heb jaren met plezier Magic gespeeld tot Zendikar, maar wil mijn overgebleven decks en rares map verkopen het omdat het al een tijd stil ligt. Het zijn drie decks en twee rares mappen met in totaal 233 rares en ruim 100 commons, uncommons en (artifact/snow-covered) lands (333 kaarten in totaal dus). Hieronder staan de noemenswaardige kaarten opgesomd. Het liefst verkoop ik de hele verzameling in een keer. Mijn prijsindicatie is gebaseerd op 50% van de NederMagic prijs van de duurdere kaarten en €1,- per overige rare. Ik kom dan uit op €635,- en dan krijg je de (un)commons er gratis bij :).

2 Tarmogoyf
4 Dark depths
4 Verdant catacombs
4 Overgrown tomb
3 Maelstrom pulse
4 Bloodghast
2 Lord of extinction
2 Urborg, tomb of yawgmoth
4 Lotus cobra
4 Grave pact
4 Birds of paradise
2 Crucible of worlds
4 Patron wizard
2 Mutavault
2 Arcbound ravager
2 Mycosynth golem
1 Flooded strand
1 Glimpse the unthinkable
2 Ethersworn canonist
180 Overig
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Te koop: Verzameling met o.a. 2x Tarmogoyf en 4x Dark De

Bericht door pi »

Waar kom je ergens vandaan en ben je bereid te onderhandelen over de prijs*?

* Je inschatting van 50% van Nedermagic voor de duurdere kaarten is enigzins redelijk, maar €1 per overige rare is echt heel hoog. De rest naast de duurdere kaarten is bij de meeste verzameling aankopen meer een leuke bonus voor de koper dan iets wat echt heel erg meegeteld wordt. De koper heeft namelijk ook werk van de boel uitzoeken en de kaarten los verkopen (voor zover hij die weg doet), terwijl hij waarschijnlijk niet veel meer kan krijgen dan die 50% van Nedermagic voor de duurdere kaarten. Meestal haalt de koper dan nog genoeg uit de "rest" om quite te draaien of een beetje winst te maken, maar die ruimte moet er dan wel zijn (en zo te zien is er ook niet veel rest om nog dingen uit te halen).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie