verzameling te koop.

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
JPV
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 18, 2015 8:36 pm

verzameling te koop.

Bericht door JPV »

Heb m'n magic the gathering collectie teruggevonden op de zolder van m'n ouders en wil die weg.

Bestaat uit 4th edition, fifth edition, homelands, ice ages, alliances, mirage, en zo verder tot aan plane shift, denk ik. Fallen empires en enkele van the dark & 3rd edition zullen er ook nog tussen zitten, maar heel beperkt. Alles na mirage ook beperkt.

overzicht http://www.filedropper.com/camerauploads. Een overzicht van alle kaarten apart is quasi ondoenbaar. Zit in 2 bananendozen die goed vol zijn.

alle "dure" rares die tot 2001 bekend waren zijn waarschijnlijk verkocht, uncommons zullen er wel nog wat "waardevolle" tussenzitten. Ook nog wat kopietjes van héle bekende kaarten, dat was puur voor de fun. Geen idee hoeveel kaarten het in totaal zijn, heeft me tijdens de studies veel geld gekost, op het einde wel wat kunnen recupereren. ZItten voor alle duidelijkheid soms héél veel dubbels bij. Zijn gesorteerd per kleur, behalve de recentste sets van deze die ik opgesomd heb (waar ik niet zoveel van heb).

Vaste prijs: 50 euro exclusief verzendkosten (ik wil het weg). Te bezichtigen in Ieper (België). Eventueel op te sturen NA betaling. Ik kan wel wat referenties geven qua betrouwbaarheid van op andere fora met >10000 posts voor wie zou tijwfelen over m'n ernst.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: verzameling te koop.

Bericht door pi »

Ik vermoed dat je met kopietjes doelt op zelf uitgeprint of zo?

België is wat te ver voor mij, ik woon in Amsterdam, en verzendkosten zullen waarschijnlijk hoog zijn voor zo'n hoeveelheid, wat het minder interessant maakt. Ik kan eventueel wel een vriend uit België op je topic wijzen?

Van de sets die je noemt zijn met name Force of Will (Alliances) en Lion's Eye Diamond (Mirage, rare) flink gestegen sinds dat je speelde, andere kaarten om voor te kijken zijn eventueel Ancient Tomb (Tempest) en Wasteland (Tempest) (let niet te veel op de plaatjes die het forum toont, die zijn van nieuwere versies van die kaarten). Het zal zeker de moeite waard zijn om even te kijken of die toevallig bij je kaarten zitten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
JPV
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 18, 2015 8:36 pm

Re: verzameling te koop.

Bericht door JPV »

pi schreef:Ik vermoed dat je met kopietjes doelt op zelf uitgeprint of zo?
idd, is maar een 30-tal kaarten voor alle duidelijkheid. Wou echter niet dat men achteraf zegt dat ik echte waardevolle kaarten vervangen had door kopies ;)).
pi schreef: België is wat te ver voor mij, ik woon in Amsterdam, en verzendkosten zullen waarschijnlijk hoog zijn voor zo'n hoeveelheid, wat het minder interessant maakt. Ik kan eventueel wel een vriend uit België op je topic wijzen?
doe gerust. Totaal gewicht is nu ongeveer 30kg. Dat is idd héél duur, tenzij ik het zou opsplitsen in 2 of 3 pakketjes van 15kg en verstuur via kiala. Dan is het 7,5 euro per pakket. Max 22,5 euro verzending dus. En mogelijks 15 euro als ik de dubbels wat limiteer (denk dat er weinig mensen wachten op de zoveelste giant growth ;)).
pi schreef: Van de sets die je noemt zijn met name Force of Will (Alliances) en Lion's Eye Diamond (Mirage, rare) flink gestegen sinds dat je speelde, andere kaarten om voor te kijken zijn eventueel Ancient Tomb (Tempest) en Wasteland (Tempest) (let niet te veel op de plaatjes die het forum toont, die zijn van nieuwere versies van die kaarten). Het zal zeker de moeite waard zijn om even te kijken of die toevallig bij je kaarten zitten.
als ik eens tijd heb, zal ik die dozen eens bekijken, maar dan enkel als ik ze niet als pakket kan verkopen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: verzameling te koop.

Bericht door pi »

Ik heb hem ingelicht.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
mtgcards_be
Advanced
Berichten: 20
Lid geworden op: wo apr 11, 2012 12:08 pm
Locatie: Borsbeek (Antwerpen) - België
Contacteer:

Re: verzameling te koop.

Bericht door mtgcards_be »

PM ;-)
~ mtgcards.be -- Online MTG winkel in België. Losse kaarten en producten.
Plaats reactie