Verzameling te Koop, van Revised tot Ravnica

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Jasper
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo sep 27, 2015 10:39 am

Verzameling te Koop, van Revised tot Ravnica

Bericht door Jasper »

Ik heb al een decennium geen magic meer gespeeld. De oude kaarten in mijn kast moeten maar eens weg.

4288 kaarten in totaal, waarvan 433 rares (10%) en 1348 uncommons (31%). Exclusief basic landjes natuurlijk.

De kaarten zijn van Revised tot aan Ravnica, sommige sets meer en sommige sets vrijwel niets.

Ik ben begonnen in 1998. Mijn eerste magic ervaring was een Urza's Saga sealen deck toernooitje, wat ik meteen won, dus ik had de smaak te pakken.

De kaarten kwamen van boosters, sealed/draft toernooitjes, ruilen, en stoppende vrienden. Bakken slechte kaarten heb ik al eens weg gegeven en ik ben ook kaarten domweg kwijt geraakt (wie o wie heeft mijn Demonic Tutor gejat?).

Kwaliteit is voornamelijk rond Excellent en Fine. Vanaf Mirrodin zit er een handvol Poor tussen omdat er op gekrabbeld is. Dit omdat we een paar keer met ante speelden en kaarten signeerden.

Foto's per set waren te bezichtigen.

Hier zijn wat noemenswaardige rares. Die heb ik er uit gehaald door via een website de duurste kaarten (boven 5 euro) per set te bekijken en vervolgens de minimumprijs van meerdere websites te hanteren.

Diabolic Intent
Eladamri’s Call
Gaea’s Cradle (2x)
Gamble
Mirri’s Guile
Mox Diamond
Phyrexian Altar
Phyrexian Tower
Polluted Delta
Replenish
Serra’s Sanctum
Temple Garden
Tolarian Academy
Vindicate
Wooded Foothills
Yawgmoth’s Will

De twee Gaea's Cradle kaarten blijken verreweg het meest gewild. Ik heb zelf ook flink plezier aan ze beleefd. (Wat, je speelt dat deck? Ik geef op! Dat was met elfjes en Weird Harvest. Erg leuk.)

Verder zijn er ook nog een aantal interessante uncommons (o.a. Aura Shards 2x, Isochron Scepter, Lightning Greaves, Tinker 2x) en commons (o.a. Lightning Bolt 4x, Lotus Petal 2x, Rancor 4x, Terminate 8x), maar ik heb er geen tijd in gestopt om dat verder uit te zoeken.

Als bonus heb ik ook nog twee card album mappen en een stapel zwarte hoesjes. Ik heb twee foil Mask of Intolerance kaarten op één van de mappen geplakt (niet wat je wilt krijgen in een sealed deck toernooi, en nog foil ook!). Dan is er ook nog een papiertje met vier deck lists die een decennia geleden zowel in singleplayer als in multiplayer voor leuke ervaringen zorgden.

Ik woon in Amsterdam. 't Zal halen of brengen worden, afhankelijk van locatie.

Prijs? Wat dacht je van 300 euro?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te Koop, van Revised tot Ravnica

Bericht door pi »

Hey Jasper, was toch leuk, proto spelen bij STORM? ;-) Ik stuur je een PM met wie ik ben.

Ik zit zelf nog steeds in Amsterdam, wil best een keer bij je langs komen om te kijken of we een deal kunnen maken (of je bent ook bij mij welkom). De conditie van de kaarten zal wel een belangrijke factor zijn in of je vraagprijs redelijk is of niet (en daarbij dan met name de conditie van de Cradles).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Jasper
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo sep 27, 2015 10:39 am

Re: Verzameling te Koop, van Revised tot Ravnica

Bericht door Jasper »

Ok pi, see you soon!
Jasper
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo sep 27, 2015 10:39 am

Re: Verzameling te Koop, van Revised tot Ravnica

Bericht door Jasper »

De kaarten zijn verkocht. Bedankt, pi!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te Koop, van Revised tot Ravnica

Bericht door pi »

Graag gedaan :).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie