Verzameling van oude en nieuwe kaarten, wat is de waarde?

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
jelle
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo okt 07, 2015 7:29 pm

Verzameling van oude en nieuwe kaarten, wat is de waarde?

Bericht door jelle »

Hallo iedereen,

Ik zou graag willen weten wat de Magic kaarten die ik heb liggen hier ongeveer waard zijn.

Ik heb een aantal Rare kaarten, maar ook veel kaarten waarvan ik niet weet of ze Rare of anderszins waardevol zijn. Het lijkt alsof de oude kaarten nog niet met het gouden tekentje werkten. Sommige kaarten hebben helemaal geen tekentje.

Kunnen jullie inschatten of mijn verzameling nog iets waard is? Ik weet niet of ik ze wil verkopen, dat ligt ook aan de waarde van de kaarten.

Hier zijn foto's van de kaarten: http://imgur.com/a/N3SbY
De twee grotere stapels zijn ongeveer 300(?) kaarten die niet zo boeiend zijn denk ik. De laatste foto zijn kaarten die meer voor de grap zijn, zullen geen waarde hebben denk ik?

Ik begrijp dat ik sowieso niet de prijs ervoor zou krijgen die ik op internet vind voor afzonderlijke kaarten. Ook zijn veel kaarten niet helemaal onbeschadigd wat de prijs ook zal drukken neem ik aan.

Ik ben erg benieuwd of jullie er iets moois tussen vinden. Alvast hartelijk bedankt!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling van oude en nieuwe kaarten, wat is de waarde

Bericht door pi »

Er zitten wel wat kaarten met waarde bij, maar verwacht niks heel bijzonders. De glimmende Anger en Proteus Staff zijn je duurste kaarten, maar staat is wel heel belangrijk voor glimmende kaarten. Daarna komen Ichorid, je 3 Akroma's, Insurrection en dan begint het wel langzaamaan op te raken. Ik zou verwachten dat dit een verzameling is die voor ergens in de buurt van 30 euro zou verkopen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
jelle
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo okt 07, 2015 7:29 pm

Re: Verzameling van oude en nieuwe kaarten, wat is de waarde

Bericht door jelle »

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik denk dat ik de kaarten met iets meer waarde afzonderlijk ga verkopen, en de rest als pakket.

Mocht iemand dit lezen en interesse hebben, laat het dan weten!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling van oude en nieuwe kaarten, wat is de waarde

Bericht door pi »

Ik denk niet dat je dan met veel meer eindigt en hou er rekening mee dat de losse verkoop ook extra moeite kost, waarbij je voor de 2 glimmende (foil) kaarten een hele specifieke koper moet zien te vinden (er zijn niet zo veel foil fans).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie