Ik wil graag mijn magic kaarten verkopen

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Fique
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di jan 12, 2016 4:48 pm

Ik wil graag mijn magic kaarten verkopen

Bericht door Fique »

Hallo,

Ik heb een stapeltje magic kaarten liggen deze zou ik graag willen verkopen.
Ik heb mijn collectie helemaal digitaal gezet en deze kun je hier zien http://mtgcollectionbuilder.com/collections/9306

Graag hoor ik of er interesse is ik hoop er tussen de 100 a 150,- voor te krijgen of doe een leuk bod
kaarten zijn in prima staat. zo nodig wil ik wel een paar fototjes maken

met vriendelijke groet,

Willem
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ik wil graag mijn magic kaarten verkopen

Bericht door pi »

Waarom zou je verwachten meer te krijgen dan die site aangeeft?

Het is waarschijnlijk een goed idee om een lijstje te maken van de €3+ kaarten aangezien dat toch voornamelijk is wat een potentiele koper wil weten.

Mijn eerste impressie is dat je een stuk lager moet denken, maar ik kan niet gemakkelijk een overzicht van je kaarten er uit halen.

EDIT: Je hebt in weze een Mox Diamond en een Enlightened Tutor. Als ik niet al te kritisch ben voor de staat van de kaart (de meeste kleine verzamelingen hebben beschadigde kaarten) dan zou ik die voor zo'n 25-30 online kunnen kopen, in volledig mooie staat zo'n 35. De rest van je collectie maakt eigenlijk voor de waarde vrij weinig uit, bij verzamelingen neemt de koper dat er gewoon bij en hoopt hij er nog iets uit te krijgen (in de meeste gevallen vrij weinig). De koper zal vaak niet meer er voor kunnen krijgen dan het laagste online en het moet voor hem ook interessant zijn, ik zou daarom verwachten dat je voorstellen van zo'n 25-30 euro hooguit zult krijgen voor de hele verzameling, lager als ze inderdaad beschadigd zijn.

Zie ook mijn artikel over het verkopen van verzamelingen: http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?f=29&t=5459
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Fique
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di jan 12, 2016 4:48 pm

Re: Ik wil graag mijn magic kaarten verkopen

Bericht door Fique »

ik verwacht niet meer dan die site aangeeft die site zegt low prjs rond de 100 dollar en gemiddeld rond de 200 dollar wat dus zo ongeveer tussen de 95 en de 180 euro ligt
maar ik heb ook aangegeven van doe een leuk bod de kaarten zijn nog helemaal als nieuw ik zal van het weekend nog ff wat fototjes maken anders
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ik wil graag mijn magic kaarten verkopen

Bericht door pi »

100 a 150 euro is meer dan de low die de site aangeeft in dollars. Geen koper zal naar hoger dan low kijken.

Ik probeer je advies te geven over de waarde, verwacht niet in de buurt te krijgen van wat je het momenteel schat. Ik gun het je natuurlijk verder wel van harte, maar voorkom liever teleurstelling.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie