<|> Wants <|>

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: |>-<| Haves & Wants |>-<|

Bericht door pi »

+/- 4cm nieuwe kaarten deze keer. Belangrijksten zijn The Abyss en Zhang Fei, Fierce Warrior, maar ook RtR kaarten en een hoop in iets lagere prijsklasse.

Ik kan erg goed craprares gebruiken en heb daarom ook een veiling lopen op Nedermagic van leuke kaarten tegen crappies (http://www.nedermagic.nl/discussion_sho ... id=1601378). Als je interesse hebt in van mijn kaarten dan kun je sowieso ook met craprares bieden, maar neem wel even eerst contact op voor de voorwaarden (ook eventueel te vinden in de Nedermagic veiling). In het kort moeten ze NM-, Engels, Tournament Legal en rare zijn, ook is er een limiet van niet meer dan 4x dezelfde. Verder moet de deal genoeg craprares bevatten dat het de moeite waard is, denk een ondergrens van zo'n 30.

Ik ben ook van plan om langzaamaan craprares uit mijn online lijst te filteren zodat de lijst wat overzichtelijker wordt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: <|> Wants <|>

Bericht door pi »

De startpost in het topic is verandert naar een lijst van alleen mijn wants. Ik merk dat ik zelden meer ruils doe waar ik niet gewoon iemand dingen van zijn wants aanbied (en als ik online ruil is het bijna altijd voor bulk hoeveelheden rares anyway). Offline ruil ik wat vaker dan online en nu hoef ik de online haves lijst niet meer bij te werken voor elke ruil. De wants lijst is handig om er bij te pakken als ik iemand's map door aan het kijken ben, dus die blijf ik wel bijhouden. Mocht je iets van mijn wants hebben dan heb ik er vast wel iets leuks voor te bieden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: <|> Wants <|>

Bericht door pi »

Journey Into Nyx en Magic 2015 wants toegevoegd.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: <|> Wants <|>

Bericht door pi »

Wants up-to-date tot hier.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: <|> Wants <|>

Bericht door pi »

De sortering van mijn wants is geupdate naar rarity, set, kleur, alfabet, hopelijk maakt dit ze gemakkelijker te doorzoeken. Het geheel kan ik nu in 1x uit een spreadsheet halen wat ik gebouwd heb om mijn collectie in bij te houden.

Ik bezit playsets van meer dan 90% van de Magic commons :D (de Un-sets zijn meegeteld, maar nog niet ingevoerd).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: <|> Wants <|>

Bericht door pi »

Mijn wants zijn vanaf nu in een spreadsheet te vinden:
http://www.magicforums.nl/pi_uploads/Wants/Wants.ods
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie