mana echoes combo

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

mana echoes combo

Bericht door pi »

Oy,

combo waar ik veel lol mee heb de laatste tijd (niet dat ik 'm al in een potje op heb kunnen starten, maar tijdens testen is het leuk):

Mana Echoes + paar goblins (denk aan dingen als goblin recruiter/ringleader/matron of embermage goblin) + goblin trumpeter

Ideaal als je met al je zoek goblins 4 trumpeters hebt gezocht, dan heb ja nemelijk ERRUG veel tokens!

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik zou bijna zeggen: "Zonde om te verklappen, want hij zou nog van pas kunnen komen in de contest..."
Maar dat doe ik toch maar niet.
Heb je nog iets om je Mana Echoes snel op tafel te krijgen? Niet dat het er niet al sterk uit ziet hoor...

David

ps Misschien dat je er nog Brightstone Ritual bij wil doen om ook aan wat gekleurde mana te komen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

gauntlets of chaos zou optie zijn als ik nog wat geld over heb...

Verder eigenlijk geen versnelling, maar wel consistency door alle zoekers.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Gauntlets of Chaos 5
Artifact LG
{5},Sacrifice Gauntlets of Chaos: Exchange control of target artifact, creature, or land an opponent controls and a permanent you control if they share one of those types. Destroy all enchantments on those permanents. (This effect doesn't end at end of turn.)

Je moet je vergissen...?
En wat bedoel je met consistency?

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

oeps, verkeerde gauntlet, might dan (effe checken). Jep gauntlet of might.

door al dat zoeken heb je veel invloed op welke kaarten je pakt in een potje, daardoor wordt je deck betrouwbaarder, consistent. Als ik nu ook nog een manier kon vinden om al die goblins in leven te houden :roll: Jep, de gauntlet of might weer...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Hm, Gauntlet kost 4 en Mana Echoes kost ook 4. Ik vroeg iets om je Mana Echoes sneller op tafel te krijgen...
Zoek je ook Mana Echoes of moet je die echt eerst pakken?

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

OK Mox Ruby en BL erbij ligt ie in eerste beurt.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Moet je nog steeds ook ME in je hand hebben ;-)
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Dat vroeg je niet. Je vroeg hoe je m eerder op tafel kon krijgen. Nou dat heb ik gezegt. Hij is natuurlijk niet veel voor komend. Je kunt trouwens beter eerst de Gauntlet spelen en dan drop je in je 2e beurt nog een Mountain bij en dan kun je de 2e beurt de Echoes neer leggen. Andersom heb je waarschijnlijk 1 of 2 beurt(en) meer nodig hebben.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn ervaring is dat je niet echt extra acceleratie nodig hebt, het is meer dat je te veel kaarten rond de 3 en 4 mana hebt. Gauntlet of might zou daar wel heel erg helpen omdat je dan zo ongeveer 2 kaarten speelt waar je er normaal 1 speelde, en extra bonus de creatures laten groeien is ook heel erg super. Maar ja, ik wou niet veel uitgeven aan dit deck dus de gauntlet gaat er niet in komen. Ik speel trouwens wel ancient tomb's, maar misschien dat ik die vervang door city of traitors of temple of the false god, ik denk dat ik zelfs redelijk veilig de laatste kan spelen, met 4 thawing glaciers er in en aardig wat land over het algemeen, 't enige probleem is dat ik de mana beurt 3-4 zou willen en niet op zijn vroegst beurt 5. Keuzes keuzes keuzes...

mazzel

pi

p.s. als ik daar zin in heb post ik wel een keer een decklist
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

De laatste twee landjes lijken me echt te traag voor een golbin deck. (Ik weet het je wilt het zo niet noemen maar je hebt hem volgens mij echt dood gebeukt voordat je iets aan je Thawing Glaciers hebt.)
Dan zou ik nog eerder Crystal Vein erin doen.
Als je de Mana Echoes hebt liggen gaat het toch vooral nog om de gekleurde mana?

David
Gast

Bericht door Gast »

Oy,

mijn goblins zijn te zwak om te beuken, maar wel heel goed in zoeken, daardoor houdt ik al heel snel heel veel landjes over in mijn deck, en die worden weer leuk uitgedund door de galciers. Het deck is ook niet voor 1 op 1 bedoeld maar voor multiplayer (ja, een multiplayer goblin combo deck :oops: ).

mazzel

pi
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik denk dat het te aggresief is voor multiplayer, maar ik ben benieuwd. We zullen vast wel binnen kort weer een meleetje houden. (damn, ben vandaag weer mijn kaarten vergeten mee te nemen)

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

heb het beetje te druk, misschien aan het eind van de week.

Ik denk niet dat het te agressief is voor mp, als ik eenmaal ga loopen kill ik toch makkelijk alle tegenstanders.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef: Ik denk niet dat het te agressief is voor mp, als ik eenmaal ga loopen kill ik toch makkelijk alle tegenstanders.
Hoor je nou wat je zelf zegt?

David
Plaats reactie