Verdant Succession

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Verdant Succession

Bericht door GForce »

Misschien is deze "infinite"combo wel leuk :

AfbeeldingAfbeelding

Alle kaarten waarmee je kunt saccen zijn dan wel cool.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als je deze "infinite" wilt maken zul je toch echt nog wat toe moeten voegen, elfish soultiller of zo...

mazzel

pi

p.s. Er was een type 2 deck, elvish succesion, rond deze combo...
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Er moet toch echt nog een Mortuary bij ofzo voordat het een infinite combo is...

David
GODLIKE in iets meer dan 3 weken.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

jep, ook mijn punt.

mazzel

pi

p.s. David, we kunnen je wel weer van Godlike afhelpen hoor :roll: bv wat offtopic reacties verwijderen of zo...
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hoezo iets erbij . Je hoeft bv maar 2 Baloths of 1 Baloth en een andere Beast in het spel te hebben. deze sac je voor 4 leven en je mag dezelfde crit weer zoeken in je deck en in het spel brengen.

@David van die 300 posts waren er 250 off-topic, ben blij dat we mild zijn anders waren ze allemaal verweiderd zoals op andere fora waar ik wel eens kom.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

GForce schreef:Hoezo iets erbij . Je hoeft bv maar 2 Baloths of 1 Baloth en een andere Beast in het spel te hebben. deze sac je voor 4 leven en je mag dezelfde crit weer zoeken in je deck en in het spel brengen.
Noem jij 16 levens gainen infinite?
@David van die 300 posts waren er 250 off-topic, ben blij dat we mild zijn anders waren ze allemaal verweiderd zoals op andere fora waar ik wel eens kom.
Vervelend mannetje :x
Weet iemand waarom GForce de laatste tijd zo onaardig is? Is hij vervangen door zijn evil twin brother uit een paralel universum ofzo?

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

NM ik las ff verkeerd er moet inderdaad nog iets bij.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

<offtopic>
David schreef:
@David van die 300 posts waren er 250 off-topic, ben blij dat we mild zijn anders waren ze allemaal verweiderd zoals op andere fora waar ik wel eens kom.
Vervelend mannetje :x
Weet iemand waarom GForce de laatste tijd zo onaardig is? Is hij vervangen door zijn evil twin brother uit een paralel universum ofzo?

David
hoewel GForce het misschien niet op de meest tactvolle manier zegt is het wel zo dat we redelijk mild er mee waren en het aantal off-topic reacties een beetje uit de hand vinden lopen en daarom nu er iets strenger op letten. Hiernaast zou ik wel herrinneren dat GForce nog steeds admin is en dat die je in principe zou kunnen kicken wanneer hij wil (zolang hij zich kan verantwoorden tegenover de andere mod's/admin's, of hij het kan verantwoorden tegenover jou boeit voor het forum een heel stuk minder), oftewijl dat GForce hier niet iemand is die je uit wilt dagen (doe dat dan op zijn minst via PM...).
</offtopic>

<ontopic>
Het is misschien niet oneindig, maar ook niet per se gelimiteerd tot 16 levens: je kan aan de baloth elk beast saccen die jij wilt, daar vind je ook steeds weer een kopie van...
</ontopic>

<end>
mazzel

pi
</end>
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie