yo pi, je wou toch combos?

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

yo pi, je wou toch combos?

Bericht door sumilidon »

Tempting Licid + Kjeldoran Frostbeast = Turn Licid into an enchantment and put it on the Frostbeast. Your opponent has to block it so all your opponents creatures die. Then smile and laugh at your oponent. (I don't recommend doing that part unless your bigger than your opponent)

2. Prodigal Sorcerer + Venomus Fangs = Tap the Sorcerer and take down a creature. Then you can once again crack a smirk.

3. Earthcraft + Fretile Ground + Horseshoe Crab = Tap the Crab, to untap the land with Fertile ground, for 1 colorless and a Island. Then use the Blue mana to untap the Crab. Repeat as many time as you wish for unlimited mana.

1. Ashnod's Alter + Sliver Queen + Heartstone = Pay a colorless for a Sliver Token (Costs 1 because of Heartstone). Sacrifice the Token for 2 mana and then cycle through the process again ,but making 2 Tokens then sacking then for 4 mana. Repeat the process for unlimited mana or creatures.

2. Ring of Gix + Royal Assasin = Use Ring to tap your opponents creatures then tap your Assasin to kill that creature.

3. Angelic Chorus + Wall of Junk = Cast the Chorus and then make sure you block with your Wall of Junk and then since it's back in your hand cast it again to gain 7 life.

Force of Nature + Donate + Muzzle = 8 damage each turn to opponent. Just play the Force and Donate it to an opponent and Muzzle will take care of it. (you won't have it attack you) The drawback is that it is a three color combo.

Pattern of Rebirth + Heart Warden = Play your Heart Warden then The Rebirth on it. Pay the two mana to sac the Warden and Rebirth will let you search your library for any creature and put it in play.

War Dance + Elvish Herder = A lot of power but only for the first turn. Just have out the War Dance with plenty of counters on it, Then on about your seventh turn sac the War Dance and pay the one mana for the Elvish Herder to give it Trample. (I recomend you not to use this is a fast stompy deck. War Dance takes to long trust me I've tried

Contempt + Avalanche Riders = Cast Avalanche Riders and then Volrath's Curse on it then attack and both go back to your hand.

Verdant Force + Coat of Arms = Each turn you get another token and them another +1/+1 for each of them.

Ball Lightning + Disturbed Burial = Attack once use Distubed Burial to bring it back to your hand and play it again.

"To bring her down we must be on all sides at once, Leave one avenue open and we'll all be dead." - Taaveti of Kelisko, Elvish hunter

Verdant Touch + Venomus Fangs + Prodigal Sorcerer = Cast Verdant Touch on your opponents land and then Venomus Fangs on your Sorcerer. Tap your Sorcerer to take out that land.

Mystic Decree + Island Sanctuary = Cast both enchantments and You can't be attacked by creatures.

Flesh Reaver + Spirit Link = Cast Spirit Link on the Reaver. When you attack with the Reaver you deal 4 damage to your opponent and 4 to you, but then you gain 4 life.

als jullie meer willen hoor ik het wel........
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Zelf bedacht?
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

was het maar zo... :P vriend van mij :D
maar Zijn ze een beetje goed?
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

De meeste kende ik al. Wat is goed?
Gebruikersavatar
grimreaper
Adept
Berichten: 258
Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
Contacteer:

Bericht door grimreaper »

Tempting Licid + Kjeldoran Frostbeast ik zou iig lure gebruiken maar nog beter (goedkoper en maar 1 kleur) Venom + Taunting Elf

Prodigal Sorcerer + Venomus Fangs PS vervangen door Goblin Sharpshooter alles in 1x van je tegenstander weg

Earthcraft + Fretile Ground + Horseshoe Crab gooi er een hermetic study bij en je wint ook meteen. En is samen met HC al goed voordat je hem compleet hebt.

Ashnod's Alter + Sliver Queen + Heartstone oud heel oud

Ring of Gix + Royal Assasin hmmm een tap kaart bij RA vind ik niet zo zeer een combo want er zijn er zoveel voor

Angelic Chorus + Wall of Junk zelfde geld voor AC + beest, en er zijn zelfs beesten die je makkelijker terug krijgt

Force of Nature + Donate + Muzzle niet echt een praktische combo en makkelijk te stoppen

Pattern of Rebirth + Heart Warden handig maar het zal niet zoveel uitmaken

War Dance + Elvish Herder groot creauture + trample, leuk maar geen combo en het kan ook met minder kaarten

Contempt + Avalanche Riders kan ook met leuke come into play beesten, maar let wel op dat hij niet doodgeblokt word dan ben je ze beide kwijt

Verdant Force + Coat of Arms met zoveel tokens maar een klein effect, heel thema deck eromheen is wel leuk met bv Nemata, Grove Guardian, Saproling Symbiosis en Verdeloth the Ancient

Ball Lightning + Disturbed Burial een reanimate kaart om een beest opnieuw te spelen.......logisch

Verdant Touch + Venomus Fangs + Prodigal Sorcerer beter is Goblin Sharpshooter met Living Plane

Mystic Decree + Island Sanctuary ook oud

Flesh Reaver + Spirit Link let er wel op dat als het je laatste levens zijn dat je dood gaat aan een state-based effect tussen het triggeren van het levens krijgen en de levens daadwerkelijk krijgen
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben persoonlijk groot voorstander van dingen zelf verzinnen, vertaal het dan minstens uit het engels...

Ik ben het verder wel met Grimreaper eens.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

yo, pi.
is goed.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

pi schreef:ik ben persoonlijk groot voorstander van dingen zelf verzinnen, vertaal het dan minstens uit het engels...
...en zeg niet dat een vriend van je ze heeft verzonnen. :x
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

lol, hoe denk je dan dat ik eraan kom yodaboy? :D een vriend van me uit engeland speelt al jaren en heeft ook een eigen site waar hij combos op zet :)
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
grimreaper
Adept
Berichten: 258
Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
Contacteer:

Bericht door grimreaper »

Al jaren? En dan alleen dit? Dan vraag ik me af hoe actief hij speelt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

sumilidon schreef:lol, hoe denk je dan dat ik eraan kom yodaboy? :D een vriend van me uit engeland speelt al jaren en heeft ook een eigen site waar hij combos op zet :)
En heeft ie ze ook onder 5 verschillende schuilnamen naar een website gestuurd?
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

denk het niet....hoezo?zijn het geen goeie combos dan?va enen geocties site.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
grimreaper
Adept
Berichten: 258
Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
Contacteer:

Bericht door grimreaper »

Het feit dat ik elke combo er van wist te verbeteren zegt nog niet genoeg?
Afbeelding
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

ja ok, maar volgens mij weet jij elke combo wel te verbeteren :P
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
grimreaper
Adept
Berichten: 258
Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
Contacteer:

Bericht door grimreaper »

Hehehe :D

Dat valt reuze mee hoor, het ligt gewoon echt aan die combo's. Kjeldoran Frostbeast + lure was bijvoorbeeld de eerste combo deck dat ik speelde, dat was me eerste deck met niet alle door elkaar gegooide beetje-goed kaarten van 300 kaarten. En nog voordat ik allerlei kaart zoekmachines had gevonden. Toen speelde ik dus....een week of 2? Als je dan na 5 jaar spelen met zulke combo's aankomt is dat nogal...uhm triest?
Afbeelding
Plaats reactie