wat is een combo?

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

the king bee schreef:ik vind alleen dat het raar is dat een combo alleen goed genoeg is als het je de game wint in 1 beurt.
Dit zie ik echt nergens in hun uitleg staan. Ik vermoed dat je je druk maakt om een aantal individuele leden van die site die niet de leiding vertegenwoordigen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
the king bee
Master
Berichten: 104
Lid geworden op: vr dec 27, 2002 10:31 pm
Locatie: Assen

Bericht door the king bee »

och zo druk maak ik me er niet over.
ik wilde wel eens weten hoe anderen er over dachten.
ook op die site denkt niet iedereen er zo over maar de reacties zijn wel heel fel.

moi

Peter
The only thing that matters is how you see yourself.
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

pi schreef:
the king bee schreef:
The combo is too difficult to achieve and the resulting effect is not worth the effort
Example: Innocent Blood + Symbiotic Wurm + Sigil of the New Dawn
Eigenlijk alleen die regel vind ik vreemd, maar ik weet niet of ze op die site alleen zoeken naar goeie combo's (en dat duidelijk vermelden)? Anders vind ik het nogal elitair om iets af te keuren wat een ander misschien wel leuk/goed vindt.
dan zou The Unspeakable + Peer Through Depths + Reach Through Mists + Sift Through Sands ook geen combo zijn zeker :o

Ik denk idd dat het gewoon selectiecriteria zijn.
De aangehaalde combo hangt tegen de synnergie aan, maar ik vind idd dat 't gewoon een combo is. Geen goeie, maar wél een combo :P
Als je geen criteria hanteert krijg je teveel nonens combo's, spam dus.
craprotation
Plaats reactie