Cho-Manno Revolutionary Hurricane combo

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Magicman
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 10:04 am

Cho-Manno Revolutionary Hurricane combo

Bericht door Magicman »

Eerst even zeggen dat ik een volledige beginneling ben dus ik moet nog veel leren. Telt dees als combo?Stap 1: gebruik Pariah op Cho-Manno Revolutionary (alle schade op jou wordt dan afgeleid naar hem en aangezien hij onkwetsbaar is verdwijnt de schade)Stap 2: gebruik Hurricane (zowel jij als je tegenstander en alle creatures met flying krijgen schade gelijk aan het aantal gebruikte landen, spijtig voor je tegenstander dat jouw schade wederom afgeleid wordt naar Cho-Manno Revolutionary)Toen ik deze combo toevallig ontdekte had ik bovendien het geluk Recollect in mijn hand te hebben zodat ik de volgende beurt hurricane uit mijn graveyard kon halen en opnieuw gebruiken! Jeeeeeeeeeej ;-)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou het zelf geen combo noemen, maar het is wel leuke synergie en er is waarschijnlijk wel een leuk deckje mee te bouwen. Vroeger had je een redelijk populair deck met creatures als nomads en-kor, waarbij dan een earthquake werd gespeeld, om vervolgens alle damage te redirecten naar een mogg maniac.

Met black lotus kun je trouwens naar een kaart verwijzen, dat is makkelijk voor anderen die je post lezen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Magicman
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 10:04 am

Bericht door Magicman »

Voor naar de kaart te verwijzen is da dus vb crafty pathmage
Plaats reactie