uw goedkeuring :) fun with gobs

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
loelalilee
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr mar 21, 2008 12:30 am

uw goedkeuring :) fun with gobs

Bericht door loelalilee »

hey,

ben nieuw op forum en juist terug begonnen met magic. ken de kaarten niet echt van de afgelopen reekse, dus enig advies is altijd welkom :)

had eerste een goblin deck op net gezien die gebruik maakt van goblin warens om tokenstjes te spauwnen. vond het een leuk deck en ben dat wat verder gaan denken en een deckje proberen samen te stellen.

voor veel token te kunnen spauwen heb je mana nodig en heb op een van de topics over mana echoes gelezen.


samen met skirk prospector en 2 willekeurige gobs (om te saccen) heb ik een oneindige lus met zoveel keurloos mana als je nodig heb EN een loop van goblin token die constant naar uw grav gaat.

mana echoes + goblin warrens + skirk prospector

eendert welke kaart als boggart shenanigans of goblin sharpshooter klaart de klus.
goblin offencive + goblin bombardement zou het ook kunnen doen.
of simpleweg een fireball

ik heb goblin recruiter en enkele goblin met sac ability er ingestoken als voorzorg ( ingeval ik geen bombardement trek, da ik toch eendert wanneer gobs kan saccen )

probleem is dat het traag op gang komt. kweet zeker dat het voor verbeteringen kunnen zijn, daarom vraag ik jullie hulp :D

als iemand een concreet deck zou kunnen samenstellen van die kaarten zou het ook leuk zijn ^^


loelalilee
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

loelalilee
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr mar 21, 2008 12:30 am

Bericht door loelalilee »

ohh, leuk kon toch ni zijn da ik de enige die aan deze combo dacht ^^

in grote lijnen had ik dezelfde idee. maar dacht eigelijk ni om met mijn gobs aan te vallen. ik beschouwde mijn gobs eigelijk als levende munitie.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Een groot probleem met mijn deck in het andere topic was dat het alleen goed werkte als je de combo te pakken kreeg. In de laatste versie van het deck speelde ik daarom ook de warrens niet meer, want ookal maakt die dat het infinte gaat, hij is niet op te zoeken, dus moet je 2 enchantments gewoon pakken en dat kan wel even duren. Met alleen de echoes is het iets waarschijnlijker dat je je combo te pakken krijgt als je wel kunt zoeken naar de andere onderdelen. warbreak trumpeter bv kan met een beetje hulp van een echoes ook wel genoeg tokens bouwen en met de goblin sharpshooter er bij maak je ook wel veel tegenstanders dan meteen dood, zonder dat je oneindig hoeft te gaan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie