onbekende combo (1 miljoen 999999/999999 tokens)

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
fastdealer
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: ma nov 10, 2008 7:43 pm

onbekende combo (1 miljoen 999999/999999 tokens)

Bericht door fastdealer »

Iemand had een x een hele goede combo bij mij gedaan en gewonnen:

-Eerst had hij door een hele goede combo van 2 kaarten (weet helaas de namen niet meer) 1 monster 1000000/1000000 gemaakt.

toen dacht ik, ach die maak ik wel dood met me vele terror's. Maar toen dee hij dit

-Hij speelde een kaart waardoor een monster kan opofferen en 1/1 tokens krijgt van zijn toughness, nu had hij dus 1 miljoen 1/1 tokens

Gelukkig had ik Crypt Rats op het veld liggen, dus hoefde ik maar 1 zwarte mana te betalen en alles was dood, alleen was al mijn mana op dus moest ik wachten tot mijn volgende upkeep

-HELAAS SPEELDE DIE ROTZAK OOK NOG "Coat of Arms", Nu had hij dus 1 miljoen 999999/999999 tokens




BTW: als je die 1 miljoen 1/1 tokens hebt en crypt rats en Deathgreeter, dan kun je die tokens dood maken en krijg je 1 miljoen levens ^^ (maargoed dat doe je toch niet want met 1 miljoen 1/1 tokens win je makkelijk)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

waarom alles bold?

Sowieso niet zo'n heel bijzondere combo en een beetje nutteloos als je de kaarten niet er bij weet. Ik speel zelf liever een combo die meteen wint. Bv een sword of the ages haalt de noodzaak van 2 van je kaarten weg EN zorgt dat je meteen wint als je hem al hebt liggen wanneer je het grote beest bouwt. Er is een rooie kaart die wat goedkoper is en hetzelfde doet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie