Kick ass combo: flash/protean hulk variatie

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Ernieboy
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: zo feb 08, 2009 12:24 pm

Kick ass combo: flash/protean hulk variatie

Bericht door Ernieboy »

ok hier is een combo die de mss al kent, maar ij is gwn veel te goe om nie te vermelde

ok zorg er eerst voor da de een deck ebt met veel deck search of met kaarten voor mulligan (zoda de geen kaart moet weg doen as de mulligan doet)

dan, zorgt da de 4X flash, 4X protean hulk, 4X virulent sliver en minstens 1X heart sliver in u deck ebt

zorg ervoor da de genoeg mana ebt om flash te spele

!!speel alleen flash als de protean hulk in u hand ebt!!

dan, speel protean hulk, maar betaal geen mana om em te spele
dankzij flash zn effect moede protean hulk naar u graveyard doen, maar dat is net wat ge wilt

kies nu 4X virulent sliver en 1X heart sliver (pas wel op da u tegestander nie kan blocke) en val aan (ge kunt da dankzij heart sliver die maakt da alle slivers haste ebbe)

en ge zijt gewonne!! (door al die virulent slivers geeft ieder sliver 4 poison counters, dus in totaal 20 en ge moet er maar 10 ebbe)

ziezo!!

de rest van u deck moet er gewoon vr zorge da u tegestander ofwel gn creatures kan make ofwel ni kan blokke (land destruction bvb) :evil:
"Two little goblins, out in the sun. Down came the griffin, and then there was one"
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

deze 'combo' is denk ik wel bij iedereen bekend.

wel las ik laatst een artikel waarin er beter opties waren voor de creatures die je zoekt met de dooie hulk.
aangezien de slivers een attackstep nodig hebben.

je kunt disciple of the vault gebruiken met daarnaast veel artifacts die x kosten en dan x/x ofzo worden, die gaan dan meteen dood.

wat nog beter is, is de combo met reveillark en body double en mogg fanatic samen met een sacrafice ding waarvan ik de naam niet weet.

verder leuke combo, maar hiermee win je vrij regelmatig in de upkeep van de spelerd die begint, en dat lijkt me nogal saai, omdat je dan meteen een nieuw potje kunt beginnen.
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Ernieboy
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: zo feb 08, 2009 12:24 pm

Bericht door Ernieboy »

ja ook goeie ideeen
ik ben nogal nieuw in het forum en combo wereldje en met deze combo werd ik gewoon verpletterd en was dus nogal onder de indruk:p
"Two little goblins, out in the sun. Down came the griffin, and then there was one"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

die ene die je mist is carrion feeder, flash hulk, get double en feeder, sac double, get lark en fanatic, return lark zoals volgens de standaard reveillark / body double combo en return de fanatic ook maar even mee.

Er is een reden dat flash nu op de restricted lijst staat.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

ja dat was hem,
toch vind ik dit soort combo's niet leuk aangezien het spel nu minder dan 1 beurt duurt, lijkt me nogal saai:P

zelf heb ik recetn een storm deck genouwd, met grapeshot en pyromancer's swath, hiermee kan ik redelijk makkelijk de 4e beurt winnen. dit is eigenlijk al redelijk saai aangezien er weinig interactie is tussen de spelers en het spel kort duurt.
als ik tegen een aggro deck speel is het eigenlijk gewoon wie er begint wint.......

mzzl
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Plaats reactie