combo's

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

combo's

Bericht door lord of the squirrel »

Ik heb twee combo's voor jullie, de eerste is de combo met goblins, zombies, goblin king, lord of the undead en dan met dralnu's crusade, want dan krijgen de goblin's ook +1/+1 van de lord of the undead omdat ze zombie worden 8) 8) 8)
Mijn tweede combo is wat duur maar dat is een elven deck met elvish champion en in iedergeval elvish piper(dan kan je er nog birdies en utopia tree's bijdoen om alle kleuren te maken als je elvish piper niet in play hebt) en dan de dragon legends, die kan je als je er birdie's en treee's in doet normaal betalen en als piper into play is kan je ze voor 1 mana in het spel brengen zo kan je er natuurlijk ook nog andere grote beesten ingooien 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

uhm, misschien dat je aan de eerste combo heel leuk coat of arms toe kunt voegen en misschien dat je aan die tweede dat ene beest toe wilt voegen die als ie in het spel komt zoveel landjes onttapt als ie mana kost, en die je weer naar je hand terug kunt doen voor ik geloof 4 mana, en dan verder er nog earthcraft of iets anders waarmee je een creaure onttapt (namelijk de piper) bij voor oneindig mana (was het niet palinchron, 7 mana die die landjes onttapte?). Je kan natuurlijk ook de hele piper en earthcraft vergeten, en met veel wild growth, fertile ground en dergelijke spelen, en misschien gea's craddle, om ook oneindig mana te krijgen, iets waar je vast wel een leuk doel voor kunt verzinnen. Ook kan die ene dragon legend (rith?) die saprolings produceerd daar nog wel leuk in omdat die met craddle en aardig wat groene permanents ook in een paar beurten voor heel veel mana zorgt.

sorry dat ik je "combo's" een beetje erg heb lopen uitbreiden, vooral de tweede.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

combo

Bericht door lord of the squirrel »

thnx voor het idee, met de tweede combo maak ik een deck in het echt het eerste is alleen een van mtgo
Plaats reactie