Oblivion ring + vedalken mastermind

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Mjah is wel een kleine vergoeding vind ik :P promo's zullen nooit meer dan 50€ ofzo waard zijn het is niet alsof ze Power Nine Special editions krijgen ofzo :P.

Maar goed niemand enig idee hoe je via I-net een DCI nummer kunt aanvragen?
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

Ik heb zelf m'n DCI nummer in de lokale shop hier komen halen, blijkbaar kon ik dit niet via internet krijgen... Je kan wel je rang bekijken volgens je DCI nummer op 't internet
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja dat weet ik, vind het een beetje zwak dat je het niet via Internet kan doen xD een formuliertje invullen op wizards door de consument zelf lijkt mij hetzelfde als een formuliertje invullen op wizards door een shopowner, maar ja ik snap het aan de andere kant ook wel want de shop krijgt ook weer rewards als je mensen een DCI nummer aan laat maken en toernooien speelt (ze krijgen boosters, promo's, etc., heb een keer de retailer award program flyer gelezen). Maar volgens mij geeft dat winkeltje bij mij in de buurt geen DCI nummers uit, dan zal ik al weer naar de Gamekeeper moeten in Amsterdam ofzo.

Maar ik denk dat we een beetje te ver off-topic gaan nu :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je ehbt hem toch alleen nodig als je een tournooi speelt en dan kun je hem krijgen, ik zie het probleem niet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja maar ik wil er alvast 1 halen, anders moet je in de rij gaan staan wachten tot je eindelijk ingevoerd bent enzo bij een toernooi :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

De eerste keer dat je ergens komt, zal je dat sowieso moeten... Je gegevens zullen toch op de een of andere manier in het systeem moeten komen. Met of zonder DCI-nummer..

Kom dan wat vroeger ofzo, dat je als eerste bent.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nadeel is ook dat ze als je online aanmeld minder controle hebben op dubbele aanmeldingen. Denk dat dat de voornaamste reden is voor het niet online mogelijk maken.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@quiz, ja heb je wel gelijk in, je kan natuurlijk ook wat eerder komen.

@pi, Moet je jezelf legitimeren met een geldig paspoort of ID dan? Gewoon een vraagje, als dat namelijk niet moet dan heeft het qua dubbele aanmeldingen ook geen zin :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie