synergy of combo

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
GuardianGI
Expert
Berichten: 70
Lid geworden op: wo jul 15, 2009 7:48 pm
Locatie: Langedijk

synergy of combo

Bericht door GuardianGI »

(post er gerust wat bij en welk jij denk dat het is en waarom)

viridian joiner + umbral mantle (om het makelijk te houden ik noem alles een combo maar word graag gecorigeerd xD
crystal shard+mnemonic wall+diabolic tuttor

mycosynth latice+Leonin Abunas ok mischien synergy want als het eenmaal int spel is is het er en verder doe je dr geen ruk mee
(ja mocht het nog niet opvallen 1 van mn favoriete kaarten xD)
Mycosynth Lattice+(viridian joiner + umbral mantle)+(disruptive pitmage+crab umbra)
even ter uitleg: mycosynth latice lost blauw mana probleem van crab umbra op, viridian joiner+umbral mantle lost overige mana problemen op en disruptive pitmage countered alles wat je maar wil (tijnze de tegenstander x betaald waar x een aantal keer 1 mana is wat "oneindig" is vond em wel leuk (na dat mijn tegenstander 1 beurt had gehad had deze het maar opgegeven xD)
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

1) combo: infinite is altijd combo, ik vind dit de leukste combo die je er bij hebt zitten.
2) synergie: het doet allemaal wat het normaal doet, plus het is beperkt tot 1x per beurt. Ik maak graag gebruik van dit soort synergie.
3) discutabel, ik neig naar synergie vanwege de lage impact op het spel, maar naar combo omdat beide samen betekent dat er opeens een stuk meer kaarten beschermd zijn. Ik zou uiteindelijk voor combo kiezen.
4) combo: infinite is altijd combo.
Je doet overigens wel veel te moeilijk, spellburst kan de pitmage en umbra vervangen. Wirewood channeler kan in een elfjes deck ook nog de lattice overbodig maken. Ik zou overigens waarschijnlijk voor metalworker, staff of domination en een creature die U kan leveren gaan in een deck met vrijwel alleen artifacts, waarbij de mantle leuk dienst kan doen als extra staff. Overigens, als je toch al je hele deck op kan pakken is counteren misschien een tikkeltje overbodig. In weze zou ik de combo dus reduceren tot metalworker + staff.

Als je toch infinite blauwe mana hebt is capsize ook wel een fijne kaart om te spelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie