Infinite combo's

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
El Guapo
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:07 pm

Infinite combo's

Bericht door El Guapo »

Mortuary
Ashnod's Altar
Fecundity
Cathodion

't is heel simpel. De Mortuary, Fecundity en Altar liggen op tafel. je cast de Cathodion voor 3, sac hem naar de altar waardoor je in totaal 5 generic mana krijgt. Door Mortuary en Fecundity mag je dezelfde Cathodion weer pakken, cast hem voor 3, je houd 2 over, en herhaal dit de hele tijd voor infinite mana.

Een leuke finisher is als je een dragon Engine en een Altar of Dementia op tafel hebt liggen. Pomp de dragon op totdat ie 100/3 is ofzo en sac hem aan de Altar. Instant Library Depletion. hehehe :D

Een andere is:
Sliver Queen
Heartstone
Ashnod's Altar

betaal 1 voor een Sliver token, sac hem aan de Altar, en maak voor de 2 mana die je krijgt 2 nieuwe, en herhaal de hele zooi totdat je een miljoen van die dingen hebt. (Fervor op tafel en it's all over but for the crying) :twisted:
marshall
Master
Berichten: 165
Lid geworden op: di apr 09, 2002 2:35 pm
Locatie: Venlo

Bericht door marshall »

die met sliver queen zal ik even aan een vriend van me melden, hij heeft namelijk een sliver deck met alleen de onderste kaart nog niet :D
Never interrupt your enemy when he is making a mistake
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als je toch met oneindig slivers bezig bent, de eerste combo waar ik ooit van hoorde:

intruder alarm, mana beesies (2, elf, birds, whatever) en de queen, 1 mana beesie en heartstone werkt natuurlijk ook.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik ken iemand zijn ouders gingen weg en toen ze terug kwamen hadden ze voor hem kaarten voor een kwartje per stuk gekocht (guldens ja)
en wat d8 je dat er tussen zat
een sliver queen en een commander en vec!!!
VOOR EEN KWARTJE!!!!! 8O
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

all ur money and cards are belong to me
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

vrijmarkt op koninginnedag is altijd erg leuk, heb al heel vaak leuke kaarten voor weggeef prijzen gekocht.

Deze koninginnedag heb ik niet over de vrijmarkt gelopen, en ik begreep dat dat erg jammer was, want er was iemand die heel goedkoop boosters verkocht (bv the dark voor 6, die had ik zeker gekocht!).

Wat is dat nu de laatste tijd, dat iedereen ineens off-topic gaat?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

sniff, sniff, ik moet altijd werken op koninginnedag :?
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Plaats reactie