Snelste Kill in T2

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Snelste Kill in T2

Bericht door GForce »

Post hier je snelste T2 kill (dus standaard) die je weet te verzinnen. Je mag het maar bij 2 kleuren houden. Zet dan ook ff de beurt verloop erbij.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

1ste beurt: speel R/W pijnland speel tireless tribe.
2e beurt: speel about face met als reactie tireeless tribe effect door je hand leeg te gooien. Ow ja en dan aanvallen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Uhhhh ik zei toch duidelijk T2 en About Face is uit Legacy dus geen T2.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
kalimero
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 8:05 pm
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door kalimero »

voor zo ver ik weet:

1e beurt - Forest --> BoP
2e beurt - land --> Megrim
3e beurt - land --> urza's guilt
4e beurt - ----- --> urza's guilt

dus 4e turn, maar tegen woordig kan tegenstander laten discarten ook nadelig werken, vanwege madness, flashback en treshold

met rood groen kan het zo : (het is mij is gelukt, met veel geluk dan wel)

1e beurt - Forest --> BoP
2e beurt - mountain --> wild mongrel
3e beurt - karplusan f. -> 2 CotH discarte, 1 rootwalla discarten, Might of Oaks spelen (tegenstanders lifepoints : -12)
4e beurt - ---------- --> might of oaks knallen op een van je beesten

in dit geval kon de tegenstander niet blokken...
What would you like first ? the insult or the injury ?
Gebruikersavatar
kalimero
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 8:05 pm
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door kalimero »

die 12 moet -12 zijn, dus waarschijnlijk 8
What would you like first ? the insult or the injury ?
Gebruikersavatar
kalimero
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 8:05 pm
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door kalimero »

[quote="kalimero"]ik ebn zo aantrekkelijk[/quote]

goh, jij heb helemaal gelijk
What would you like first ? the insult or the injury ?
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Je bent zo lelijk. Is er iemand die het in beurt 3 kan afmaken ??


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Hooli-gan

2 beurten kill

Bericht door Hooli-gan »

Hi there,

Dit is de twee beurten kill:

1e beurt: swamp + entomb (daarme begraaf je worlgorger dragon)
2e beurt: mountain + animate dead (daarmee haal je je dragon uit de graveyard en brengt hem in het spel)

Worldgorger Dragon=When Worldgorger dragon comes into play, remove all other permanents you control from the game.
When Worldgorger Dragon leaves play, return the removed cards to play under their owners' control.

Doordat er op animate dead staat: if animate Dead is removed, bury the creature in it's owner's graveyard gaat dit de hele tijd zo door.

Alles gaat uit het spel, dus ook animate, maar komt daarna allemaal weer terug in het spel, met animate+worldgorger, en wel ge-untapped. Dat betekend dat je voor alle permanents het spel weer verlaten je je landjes tapt voor mana en dat de hele tijd zo doet tot je genoeg mana in je mana pool hebt om een volcanic geyser op tafel te gooien, of een andere instant/interrupt die xdamage kan doen.

Ik speel dit deck met 3 kleuren en dubbellandjes. (volcanic islands, badlands, underground sea, reflecting pool) zodat je ook nog dingen kunt counteren en Whipser of the Muse kunt gebruiken (met buyback) zodat je veel kaarten kan pakken als je die direct damage nog niet in je hand hebt ofzo.

Het werkt echt. Ik heb er al veel spelen mee gewonnen en tegenstanders zijn niet happy als je hun in de 2de of 3de beurt al afmaakt.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hmm

1. Dit is geen T2

2. Volgens mij klopt het helamaal niet. Op de Animate Dead (5th) staat "when you play Animate dead" Als hij terug komt door de Dragon play je hem niet dus mag je ook geen creature pakken of zie ik dat soms verkeerd ??? Het kan wel met Necromancy.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gast

Bericht door Gast »

Oy,

animate dead schijnt echt te werken, Dance of the Dead ook. Gecombineerd met careful study en entomb is het goed mogelijk om de combo in de tweede beurt gaande te krijgen.

De combo is inderdaad niet helemaal type 2...

mazzel

pi
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

het kan cker wel ja, maar er komt waarschijnlijk errata.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hmm dan moeten ze die kaarten toch duidelijker maken. Zoals het op de kaarte staat kan het niet maar ja. Hopen dat ze Animate Dead dan maar in 8th drukken he :twisted:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
kalimero
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 8:05 pm
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door kalimero »

let op, 1st turn kill in t2 !!

mountain --> Rites of Initation [discart 4 Basking Rootwalla's en Anger] nu heb je 4 6/1 haste hagedissen

dus 1st turn kill, sneller kan het niet :P
What would you like first ? the insult or the injury ?
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

rootwalla

Bericht door lord of the squirrel »

en jij heb 4 basking rootwalla in je hand
Gebruikersavatar
kalimero
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 8:05 pm
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door kalimero »

pff... ga er lekker serieus op in man, er werd gevraagt om de snelste t2 kill. Ik weet ook wel dat die combo praktisch onmogelijk
What would you like first ? the insult or the injury ?
Plaats reactie