Snelste Kill in T2

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

zucht,dat weet ik dus niet
zijn we er nog niet uit :?
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
grimreaper
Adept
Berichten: 258
Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
Contacteer:

Bericht door grimreaper »

het kan wel dat weet ik zeker het heeft immers in de inquest gestaan als de OBC first turn kill
Afbeelding
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Deze heeft zeker in de Inquest gestaan. En je mocht m ook spelen volgens de regels maar toch hebben ze de 1st turn kill ongeldig verklaard.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

NEEEEE FALEEEERRRRRSS!!!!


het verschil wanneer een madness kaart eerst gaat zit em in of de gediscarde kaarten als additional cost zijn. De grote truc uitgelegd:


Rites. Speelt rites. gaat op de stack en jij discard je kaarten (remove madeness to madness zone) Rites resolved en jij mag DAN pas je madeness kaarten spelen.

Devastating dreams: Announce dat je em gaat spelen en betaal 2 rood +discard. De spel zit nog niet op de stack en je kan madness spelen voordat de dreams op de stack gaat.

Tada dat is de grote truc
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
!.Wouth.!

Bericht door !.Wouth.! »

De combo is ongeldig verklaart.. staat ook ergens op Nedermagic
God

Balthor the Defiled

Bericht door God »

Als je met Balthor the Defiled een x aantal (4) Laquatus Champions terug haalt in beurt 5 is dat ook redelijk effectief

turn 1 Entomb op een champ
turn 2 burried alive op 3 champs
turn 3 Overager apprentice
turn 4 bathor the defiled en zijn ability door de apprentice te saccen

Je moet wel elke beurt een swamp inleggen en er moet niks geremoved worden ( coffin purge is dodelijk)

Volghens mij werkt dit redelijk en kan de tegenstander er meestal niks tegen doen (ik bedenk me opeens dat burried alive ook best wel 3 mana zou kunnen kosten, met cabal ritual los je dit op. anders een shaddetje spelen in beurt 2 om wat xtra klapjes uit te delen/op te vangen)

Tha_RouLa
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hij moet zo.

1e swamp + duress
2e swamp + of duress/addle/mesmeric fiend
3e burried alive
4e balthor
5e combo

duress en addle/fiend zijn vereiste in het deck zo kun je vroege gevaren verweideren.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
God

Bericht door God »

Dat is inderdaad ook wel redelijk effectief, ik speel het deck zelf niet en hou me met OBC bezig, duzz... Misschien zet ik hem in elkaar ook, volgens mij als je eerst die eventuele gevaren weghaalt dan kan hij praktisch niks tegen je doen...
God

Bericht door God »

Je killt hem alleen niet in 1 klap, maar shade's en standaard B creatures moeten daar wel wat aan kunnen doen (2 leven is niet echt veel)
Gebruikersavatar
Renmaster
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: wo okt 09, 2002 7:21 pm
Locatie: Oss

Bericht door Renmaster »

stel: je gaat als tweedes:

beurt 1: mountain 7 kaarten
beurt 2: mountain, firecat blitz voor 0 6 kaarten
beurt 3: mountain, 6 kaarten, tap RRR, flashback Blitz voor 3 en sac 3 mountains, 1 mana over, speel Rites of Initiation voor 5, hak voor 18

en dan nog maar hopen dat je een firebolt afraapt :D

en inderdaad werkt de combo van Rites/Rootwalla niet :(
Member of TUSOP
Member of the Roguedeckers
Friend of BLAME

www.mtgnews.com/forums
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

beurt 1 mountain+ mana clash :wink:
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Je doet je sig eer aan G-force :P
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Haha jij een muntje met aan beiden kanten munt en ik een muntje met aan beide kanten kop :twisted:
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Baalzamon »

LOL

So hey, dat dit topic nog steeds gaande is.... :D

The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ja, we hebben wat te maken met mensen die oude topics opnieuw aan het opgraven zijn. Beetje minder, maar ja.

waarom nou niet gewoon iedereen alleen maar post op de laatst gewijzigde dingen snap ik niet, ik doe niet anders dan dat. (behalve dan mijn haves en wants post, maar dat lijkt me logisch, overigens, het zou me niet verbazen als mijn haves en wants de oudste met enige regelmaat actieve post is... ;) )

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie