Een paar kleine combo's

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Een paar kleine combo's

Bericht door GForce »

Greel Mind Raker + Avatar of Will
Doomsday Specter + Ravenous Rats (+megrim)
Questing Pheldagriff + Dueling Grounds
Blurred Mongoose + Worship
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

misschien dat je een uitleg bij je combo's wilt zetten, ik snap wel waar je heen wilt met je combo's, maar, ik betwijfel of iedereen hier op het forum dat doet.

zoiets als dit bedoel ik:

wat ik ook wel een vermakelijke combo vind met de questing pheldagriff is 'm combineren met overburden: de overburden zorgt dat al iemand een creature in het spel brengt hij een landje naar zijn hand terug moet doen, dus als jij je hippo +1/+1 geeft wanneer je de overburden in het spel hebt je meteen 1 van zijn landjes naar zijn hand doet omdat hij dan een creature in het spel moet brengen, namelijk de 1/1. Al die 1/1-tjes die je tegenstander zo krijgt kun je compenseren met dueling grounds (only 2 creatures can attack and only 2 creatures can block during combat), caltrops (do 1 damage to attacking creatures), of desnoods een evacuation (bounce alle beesies). Ik ben wel bang dat deze combo te traag is om op een tournooi te gebruiken, maar het lijkt me wel vermakelijk wannneer je voor g per keer een landje van je tegenstander kunt bouncen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie