Power to Grim

Leuke combo gevonden die je graag met andere wilt delen, of anders misschien de perfecte synergie? Plaats ze hier!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie

Wat vind je van deze combo?

 
Totaal aantal stemmen: 0

Thorn
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 7:44 pm
Locatie: Rijswijk

Power to Grim

Bericht door Thorn »

Power Artifact + Grim Monolith, een unlimited colorless mana combo.
Power Artifact zorgt ervoor dat Grim Monolith voor twee mana kan untappen terwijl hij 3 mana oplevert. :lol: :lol:
Ja, dat zeggen ze allemaal
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

dan heb je zelf ook een berg mana nodig omdat ie te weinig produceert.


zelf - opgeleverd
1 - 0 (te weinig om ook maar iets te doen)
2 - 1 (te weinig om nog een keer te untappen)
3 - 1 en je houd er 1 over dus kun je hem nog 1x untappen maar dan is het voorbij
4 - 2 nog 1x untappen dan ook niet meer
5 - 2 en je houd er 1 over
6 - 3
7 - 3
8 - 4
9 - 4
10 - 5

dus het kost je meer dan het opleverd, naja....
maar volgens mij heb ik het verkeerd maar dan nog
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat hij wel werkt:

de monolith ontapt normaal voor 4 mana, de power artifact zorgt dat dat 2 mana kost. Wanneer je de monolith tapt levert ie 3 mana, en voor 2 mana daarvan kun je hem weer onttappen, waarna je hem weer tapt voor 3 mana, waarvan je weer 2 mana gebruikt om hem te onttappen, enzovoort. Inderdaad krijg je dan volgens mij uiteindelijk een oneindige hoeveelheid kleurloze mana, best leuk dus, bv samen met een rocket launcher (2 mana: 1 damage any target) of zo.

Ik vind 'm leuk, maar mijn beoordeling zit ergens tussen wel aardig en ga ik zeker gebruiken in: combo's zijn leuk, maar op zich worden ze wat mij betreft pas goed wanneer de kaarten uit de combo los ook goed of minstens redelijk zijn, of dat delen van de combo het makkelijker maken om de hele combo te vinden, zoals in de trix combo.

mazzel

pi

p.s.trix-deck: ideaal speel je een ilussions of grandeur, een yawgmoth's bargain en ga je met behulp van de extra levens van de ilussions kaarten pakken totdat je een donate te pakken hebt, waarna je de ilussions donate aan je tegenstander en dan de wacht je totdat de tegenstander de upkeep niet meer kan betalen, of je bounced gewoon de ilussions naar je hand met een capsize of zo. Dit deck heeft maanden extended beheerst en is nog steeds niet helemaal weg, hoewel de banned en restricted lijsten ondertussen vol zitten van kaarten die in het deck horen. Trix is de reden dat necropotence, yawgmoth's bargain, vampiric tutor, demonic consultation om er maar een paar te noemen op deze lijst staan.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Die combo werkt zeker.

Ook leuk met carrion ant bv.

Of kaarten zoals :

Disintergrate
Fireball
Ivy Elemental

en noem maar op


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik wilde eerst ook zo'n Illusions deck gaan maken, maar dan niet met een Bargain, maar anders. Maar dat is uiteindelijk toch doorgeëvolueerd naar mijn removal deck, die als het goed is binnenkort weer een grte revisie krijgt...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
HIValicious
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 7:21 pm

grim + voltaic key

Bericht door HIValicious »

key is wel banned d8 ik
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik dacht restricted.

Maar dat moet dan wel pas zijn want finkel werd in 2000 kampione met 4 keys dus.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie