Magic TG evenement 7 & 8 Juli @ Amerongen

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
MvanIfteren
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: di jun 05, 2018 5:52 pm

Magic TG evenement 7 & 8 Juli @ Amerongen

Bericht door MvanIfteren »

Hey Allemaal!

Mijn Naam is Mark en ik zou graag samen met mijn vrienden een Magic The Gathering evenement willen organiseren op 7 en 8 juli. Wij zijn al in vergaande onderhandelingen met de locatie: Kasteel Amerongen. Echter wordt ons gevraagd om aan te kunnen tonen dat er minimaal 50 geïnteresseerden zijn voordat het evenement definitief kan plaatsvinden!
Hier nog wat aanvullende informatie:

Formats:
7 Juli: Standard format & Booster draft.
8 Juli: Standard format & Sealed Deck

Datum & Locatie:
Het evenement zal gehouden worden op 7 en 8 Juli in kasteel Amerongen zodra er minimaal 50 aanmeldingen binnen zijn.

Kosten:
€10,- entree. Betalen bij binnenkomst!

Vragen?
Zijn er eventueel nog onduidelijkheden? Voor vragen kunt u het volgende adres mailen: 0910269@hr.nl

Heb je interesse in het evenement? Meld je dan aan via deze link! Mis het niet!

<link verwijderd, graag reageren of contact opnemen voor overleg voordat je deze terug plaatst>
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Magic TG evenement 7 & 8 Juli @ Amerongen

Bericht door pi »

Beste Mark,

recent heb ik een aantal verdachte posts langs zien komen die allemaal naar sites vergelijkbaar met de jouwe linkten en die allemaal om e-mailadressen vragen. Wat me opvalt in je post is dat je zelf een zeer random ogend e-mailadres hebt en dat de informatie die je geeft over je evenement zeer beperkt is: welk booster draft formaat of sealed deck formaat, bijvoorbeeld, of wat zijn de kosten voor deelname aan de tournooien naast de entree, of hoe laat moet je aanwezig zijn om mee te kunnen doen? Daarnaast is je host een site die omgevingen voor Marketers biedt. Misschien is dit een valide post en ben je gewoon niet zo heel compleet in de informatie die je geeft, maar graag zou ik even wat meer van je horen voordat je de link terug mag zetten die ik nu ga verwijderen ter bescherming van onze gebruikers.

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie