Gezocht: Speelgroep

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Boris
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di mei 29, 2007 7:17 pm

Gezocht: Speelgroep

Bericht door Boris »

Ik weet niet zo goed waar ik dit bericht moet plaatsen dus doe ik het maar hier.

Ik heb jaren geleden op de middelbare school MTG gespeeld en wil het nu weer opnieuw oppakken. Een klein probleempje: De Wizards MTG franchise stores zijn opgedoekt en ik zit niet meer op de middelbare school. ;)

Mijn vraag is dus: Weet iemand een leuke speelgroep in de buurt van Hilversum/Utrecht/Amsterdam en ben je op zoek naar nieuwe spelers? Ik ben 22 jaar, mocht je die informatie willen.

Bedankt,

Boris
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik weet in Amsterdam een groepje die elke zondag in een coffeeshop speelt vlak bij het centraal (coffeeshop Picasso). Drugs gebruik geen verplichting, Engels spreken wel (er komen er zo'n 3 die geen of weinig Nederlands spreken). Deze groep is wel zeer casual: wat nou B/R list, errata? Wat is dat? Je mag elke kaart zo spelen als ie geschreven is, totaan dat een revised blessing een heel stuk beter is dan een 4th (zoek de verschillen...). Er wordt ook meestal multiplayer gespeeld en niet echt met het mes op tafel of zo. Persoonlijk vind ik het er erg gezellig en speel ik ongeveer elke 2 weken met ze mee. Het formaat is type 1, maar als er iets van boven de 15 euro op tafel ligt dan is dat uitzonderlijk (of een deck van mij, ik speel toch wel heel graag met mijn dubbellandjes).

Ik denk dat zij meer mensen niet erg vinden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Boris
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di mei 29, 2007 7:17 pm

Bericht door Boris »

Dat klinkt goed. Ik heb trouwens ook een groep gevonden in Blaricum (http://www.cardsandgames.nl/)

Bedankt!
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

tja.. ik heb ook niet echt een groepje in de buurt, ik woon zelf in leerdam. (ongeveer 30 km van utrecht denk ik) en er is in geldermalsen wel een kapper/magic winkel (snap niet hoe je aan zo'n combinatie komt) en mischien moet ik daar maar weer eens gaan kijken binnkort. maar als iemand zin heeft om ergens een keer in de buurt te spelen/ruilen lijkt me ook wel tof :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

we hebben ooit wel eens drafts georganiseerd met mensen van dit forum, maar het is toch nog erg lastig om iets te organiseren met mensen uit het hele land. Er zijn er nu ook niet veel meer over van die groep die dat wel eens deed.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

tja utrecht zou voor mij wel kunnen.. mja mensen uit het hele land is idd onhandig :P
Gebruikersavatar
gnat
Master
Berichten: 127
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 12:55 pm
Locatie: Leuven - België

Bericht door gnat »

en buitenland ^^
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

wie gaat er dan ook in belgië wonene :S :P
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als ik me niet vergis heeft ragnarok het nog wel eens overwogen om er bij te komen mee doen. Maar het blijft een beetje te.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

ik woon zelf in Maarssen, Ams en utrecht is goed te doen, probleem is al gauw zat. werken zondag Roleplay groep die ik elke week DM of mee speel...

dus ik zoek een paar mensen die weleens gewoon wat potjes willen spelen. heb zoals je ziet neit veel tijd en de tijd die ik heb zit doordeweeks en voornamelijk op de vrijdag.

ik zie de reactie van zelf wel.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zondag speelt de groep waar ik meestal mee speel, hoe laat kun je zondag (en ben je ouder dan 18)? Ik neem even aan dat je niet van ´s ochtends vroeg tot ´s avonds laat aan het roleplayen bent? Ik weet eventueel ook een locatie waar een andere groep op zondag speelt op andere tijden dan de mijne.

mazzel

pi

p.s. mijn groep zit vlak bij het centraal, die andere groep niet.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

@Pi: Irri he die smiley's?


Ouder dan 18 dus... 8)
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Hé Pi, zijn jullie er aankomende zondag, zo ja: ik heb wel zin om te spelen. :)
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik ben enige tijd geleden verhuist naar Hilversum, ben ook nog op zoek naar een speelgroepje daar in de buurt. En dan vooral voor doordeweeks es een avondje ofzo (donderdag bvb), weekenden zitten bij mij zo goed als altijd volgeboekt..

Ik weet niet waar je precies woont, boris, maar evt kunnen we een keer een avondje kaarten leggen? 8)
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Luitzen, ik ben van plan er te zijn. Neem je geen combo deck mee deze keer?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie