FNM in Purmerend

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Vrijdag (obv met Friday Night Magic :wink:) , 19:30, volgens mij altijd draft van de huidige set. Het zit in de Peperstraat.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hmm kan wel is gaan kijken dan :) maaruh sommige FNM's zijn ook op donderdag :P tenminste heb ik wel is over gelezen ^_^ maar wat kost het? 25€ ofz?
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

12 of 13 euro. FNM mag officieel alleen op vrijdag. Als ze FNM op donderdag houden, dan houden ze Wizards voor de gek, want die geeft alleen FNM foils voor vrijdag-events.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ooh najah ik las dat ergens dat ze dat deden in sommige plaatsen, najah 12/13 euro valt wel mee :D wel leuk om is te gaan kijken
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie