Friday Night Magic in de buurt?

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Very nice ^-^ heb nog niet veel gehoord van zendikar drafts, maar is leuk dus? trouwens zeker wel leuke kaartjes te pakken gekregen ^_^.
Trouwens 1 ding dat ik me altijd afgevraagd heb is (ik heb nog nooit een draft gespeeld naast tegen een AI op de computer) mag je de kaarten eigelijk houden of geef je ze terug of wat? :) Just wondering..
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Je mag de kaarten gewoon houden. Soms heb je wel toernooien waarbij de rares na afloop worden verdeeld. De winnaar heeft dan eerste keus, de nummer 2 tweede keus enz. Maar meestal houdt iedereen zijn eigen kaarten en kan je boosters winnen.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Klinkt wel leuk ^-^ moet toch maar is langs gaan als ik een keer even tijd het *sigh*
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Aria
Advanced
Berichten: 19
Lid geworden op: di mei 25, 2010 6:05 pm
Locatie: België

Bericht door Aria »

Hier in Oost-Vlaanderen word er nog elke vrijdag een Friday's Night georganiseerd in De Hermelijn in Aalst.

Greets Aria
iNcontrol of you.
Gebruikersavatar
Brent
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: di dec 08, 2009 8:24 pm
Locatie: Herzele

Bericht door Brent »

wordT :p

En idd, hier is er iedere vrijdag FNM standard, 1 keer per maand FNM draft en iedere woensdag gewoon draft (niet sanctioned), is dus heel wat te doen en veel kans om je verzameling compleet te krijgen
now playing:
Jund

soon playing:
Vamps
Plaats reactie