Friday Night Magic in de buurt?

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

najah ik had eigelijk het idee om zelf ook te gaan organiseren hier in de buurt samen met de winkel waar ik altijd koop (heb het er al over gehad met ze en ze hebben er wel oren naar) dus najah misschien ik weet het nog niet zeker.
Maar dan zegmaar wisselende toernooien, de ene keer draft, dan weer constructed, dan two-headed etc. etc. of zoiets dergelijks :) ik weet niet of er animo voor is natuurlijk.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Om welke winkel gaat het dan? Is de 'markt' in Purmerend daar wel groot genoeg voor? Ik bedoel, zijn er wel genoeg geïnteresseerden in Purmerend om twee toernooien wekelijks te vullen?
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Webshop waar ik t wel eerder over gehad heb, http://www.legendaryshop.nl, en ik weet niet of de markt groot genoeg is vroeger in elk geval wel toen was er altijd een zaal helemaal vol, en anders hoeft niet speciaal in purmerend kan ook in Amsterdam of whatever.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ze zitten in de Clara Visserstraat. Is het ook een gewone winkel of alleen een webwinkel? Dat is toch gewoon een woonwijk of niet?
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Webwinkel maar dat betekent niet dat ze geen zaaltje kunnen huren (Bijv. Concordia/P3) ^_^ had ze daar een emailtje over gestuurd of ze daar interesse in hadden, hun vertelde mij dat ze al met het idee bezig waren dus vandaar.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Okay, nou als ze het op een dag organiseren dat ik kan heb ik daar zeker interesse in.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Jah ik ga wel met ze verder emailen hierover, misschien dat het op zaterdagen of zondagen kan of zoiets dergelijks en het dan met inschrijvingen doen via hun site, zoiets dergelijks ik heb het zelf ook nog niet helemaal uit gedacht maar klinkt het als een goed idee? Lijkt mij namelijk wel leuk om ook hier in de buurt een beetje echte toernooien achtige dingen te hebben naast de normale FNM dingetjes
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als het Concordia achtig is kom ik ook wel kijken, al zul je mij niet snel standard zien spelen. Vooral de aparte formaten zoals all common of rainbow stairwell spraken me aan. Crackhead draft was ook heel leuk, maar is moeilijk te organiseren.

Als het een formaat is dat ik niet speel kan ik altijd even komen kijken om te ruilen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

*ahem* jongens, weet iemand misschien iets over de "scene" in Limburg? :P
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@pi, dat is het hem nou juist ik wil kijken of je de oude style small tournaments weer leven in kan blazen, ruilbeursje, toernooitjes etc. zoals het vroeger ook was maar dan wat uitgebreider, wat vaker en af en toe een draft toernooi etc. Voor ieder wat wils ^_^
Daarom wil ik het dan ook met inschrijvingen doen dan kan er van te voren een format bepalen :D

@cruisin Verder dan de Centerparks parken in limburg weet ik er uberhaupt weinig over :P maar misschien iemand anders ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

Spelen ze FNM in centerparks parken ?! 8O
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@cruisin Vast wel, ligt eraan wie er op dat moment een huisje huren daar lol, maar ik bedoelde dat ik er nooit veel verder gekomen ben dan centerparks in limburg (en de "bezichtingswaardighed" in de directe omgeving) dus dat ik eigelijk geen idee heb lol
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Saint schreef:@pi, dat is het hem nou juist ik wil kijken of je de oude style small tournaments weer leven in kan blazen, ruilbeursje, toernooitjes etc. zoals het vroeger ook was maar dan wat uitgebreider, wat vaker en af en toe een draft toernooi etc. Voor ieder wat wils ^_^
Daarom wil ik het dan ook met inschrijvingen doen dan kan er van te voren een format bepalen :D
Ik denk dat je gewoon van te voren moet bepalen wat er gespeeld gaat worden. Dus bv. 3 keer in de maand draft en 1 keer Standard, of om en om bv.

Ik zou het in ieder geval niet laten afhangen van wat de inschrijvingen prefereren. Want anders haakt de andere kant waarschijnlijk af. Als je trouwens een grotere groep mensen aantrekt kan je wellicht beide doen. Dus een groepje dat gaat draften en een groepje dat met Constructed decks gaat spelen.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Wilt-Leaf Liege schreef:
Saint schreef:@pi, dat is het hem nou juist ik wil kijken of je de oude style small tournaments weer leven in kan blazen, ruilbeursje, toernooitjes etc. zoals het vroeger ook was maar dan wat uitgebreider, wat vaker en af en toe een draft toernooi etc. Voor ieder wat wils ^_^
Daarom wil ik het dan ook met inschrijvingen doen dan kan er van te voren een format bepalen :D
Ik denk dat je gewoon van te voren moet bepalen wat er gespeeld gaat worden. Dus bv. 3 keer in de maand draft en 1 keer Standard, of om en om bv.

Ik zou het in ieder geval niet laten afhangen van wat de inschrijvingen prefereren. Want anders haakt de andere kant waarschijnlijk af. Als je trouwens een grotere groep mensen aantrekt kan je wellicht beide doen. Dus een groepje dat gaat draften en een groepje dat met Constructed decks gaat spelen.
Dat was eigenlijk ook mijn idee om te gaan doen maar ja eerst mensen bij elkaar zien te verzamelen, die zaaltjes zijn namelijk niet gratis natuurlijk ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Vandaag eindelijk eens een goed deck gedraft, heb ik aan de lopende band mana flood! :( Maar toch blij dat ik eindelijk een fatsoenlijk deck had gedraft, want het was wel even wennen aan Zendikar. :oops:

Mijn toppers waren:

Day of Judgment
Roil Elemental
Journey to Nowhere
Luck never gives, it only lends
Plaats reactie