Friday Night Magic in de buurt?

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

TranQuil
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 1:05 pm
Locatie: Rotterdam

Friday Night Magic in de buurt?

Bericht door TranQuil »

Ook weleens je afgevraagd of er bij jou in de buurt wat te doen is?

Check uit:
FNM!

Selecteer PLAY boven aan voordat je op plaats zoekt.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik kende hem al maar zeker een nuttige post ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
TranQuil
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 1:05 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door TranQuil »

Ja, voor de meeste zal het bekend zijn, maar dit is zo een link wat ik geweldig had gevonden toen ik met mijn herintrede begon. Een van de reden waarom ik lang heb getreuzeld was juist omdat ik niet wist of ik wel spelers tegen het lijf zou lopen.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Jah precies, is geweldig voor herintreders, vooral omdat er bijna nooit posters of dergelijken hangen voor Magic events enz. is FNM een makkelijke binnenkomer :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Jammer dat er geen FNM in de buurt is bij mij waar Constructed wordt gespeeld.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ach misschien leuk om een keer te beginnen ofzo ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
TranQuil
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 1:05 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door TranQuil »

Wilt er zijn altijd mensen die tussen de rondes door wel met een pre constructed deck spelen. Bij het zaakje waar ik kom doen ze daar niet moeilijk over.

Ben laatst ook langs geweest, maar deed niet mee met de draft. Zou stappen later op de avond en kon daardoor niet tot einde blijven. Kon gewoon spelen met andere spelers die ook niet mee deden met de draft of die vroeg klaar waren met hun ronde.

Al zou ik wel leuk vinden om eens een constructed toernooi mee te maken.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Gewoon een potje spelen met wat mensen daar is wel leuk maar natuurlijk niets te winnen.
Najah zal is kijken misschien valt er een x wat te organiseren ^_^
Lijkt mij ook wel leuk namelijk. En dan wel met prijzen etc. Gewoon een echt toernooi. :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Saint schreef:Gewoon een potje spelen met wat mensen daar is wel leuk maar natuurlijk niets te winnen.
Najah zal is kijken misschien valt er een x wat te organiseren ^_^
Lijkt mij ook wel leuk namelijk. En dan wel met prijzen etc. Gewoon een echt toernooi. :)
Als je FNM gaat organiseren, zal je ook wel een Judge erbij moeten hebben.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Jah dat snap ik jah een waar haal je die vandaan?:P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik geloof dat een store owner genoeg is voor een tournooi tot 32 man. Een judge is niet noodzakelijk.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ok zal even overleggen met winkel waar ik koop ^-^ misschien hebben die er zin in. Extra toernooien zijn nooit nadelig toch :) (en als je toch een judge wil hebben waar haal je die vandaan? Niet belangrijk maar gewoon nieuwsgierig :D)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

@ Saint

Waar woon jij eigenlijk? Ik was zojuist bij Manamaze. In Nederland mag wel op donderdag FNM gespeeld worden, omdat het oorspronkelijk bedoeld is voor winkels op koopavond. Op de site stond uitdrukkelijk dat het alleen op vrijdag mocht, maar men maakt voor Nederland in dit geval dus een uitzondering.

Verder kan ik melden dat men bezig is om donderdag in Twee Klaveren een maandelijks terugkerend FNM-event te organiseren waar Standard gespeeld wordt. Ik heb toegezegd dat ik dat eventueel wel mede wil organiseren.

Tot slot kan ik nog melden dat er 31 oktober ook nog een Standard-toernooi is in Twee Klaveren. Kortom je kan aan de bak! ;)
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@Wilt, Purmerend ^_^ maar ik bedoelde niet eens zo zeer een FNM maar meer zoiets als ze vroeger in de concordia deden :D en najah wat vaker dan 1 keer in de paar maanden

En zieje ik wist dat ik ergens had gelezen dat het hier ook op donderdag mocht :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Je had helemaal gelijk wat de donderdag betrof. ;)

Maar de bedoeling is voorlopig één keer per maand hé? Niet 1 keer in de paar maanden. Dat komt ook omdat er kennelijk een tijd lang minder interesse is geweest in Standard-toernooien. Daarom durft men het niet meteen aan om elke week een dergelijk toernooi te houden.

In Purmerend is het ook elke week draft. Ik heb nog gevraagd of ze ooit standard toernooien houden, maar volgens de organisator is draft momenteel een stuk populairder. Niettemin als de vraag naar Standard toeneemt, organiseren ze wellicht ook wel eens een Standard toernooi.
Luck never gives, it only lends
Plaats reactie