FNM Amsterdam iemand?

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Maarten
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: za jan 02, 2010 9:40 pm
Locatie: Amstelveen

FNM Amsterdam iemand?

Bericht door Maarten »

Komende donderdag (7e) wordt er een FNM georganiseerd in Café Twee Klaveren in Amsterdam.
Voor meer info zie hier.
Zijn hier nog mensen die mee gaan doen?

Op dit moment lijk ik de enige die ingeschreven staat :?
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Zou wel willen maar kan niet, moet verhuizen :(
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik ga waarschijnlijk komende donderdag wel meedoen. Heb jij meegedaan de 7de januari? Met welk deck speelde je, en hoe ging het?
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Nou, ik ben tweede geworden. Ik denk dat ik komende donderdag ook wel weer meedoe, maar ik weet nog niet met welk deck. Binnenkort kan ik helaas niet meer op donderdag, dus zolang het kan ga ik nog.
Luck never gives, it only lends
Maarten
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: za jan 02, 2010 9:40 pm
Locatie: Amstelveen

Bericht door Maarten »

De 20e (morgen) ben ik wederom van de partij en met een weer iets aangepast en hopelijk verbeterd deck. Vertel ff wat voor deck jij meeneemt Liege, kan ik er rekening mee houden in m'n sideboard. :wink:
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik twijfel serieus nog. Ik had een deck in gedachten, maar ik leen morgen een paar kaarten aan iemand voor een deck wat voor mijn deck een erg slechte match-up is, dus misschien kies ik toch voor een ander deck. :)
Luck never gives, it only lends
Plaats reactie